۹ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۱۰

دومین همایش تجلیل از قهرمانان و حامیان ورزش پیشوا برگزار شد

دومین همایش تجلیل از قهرمانان و حامیان ورزش پیشوا برگزار شد

پیشوا- دومین همایش تجلیل از قهرمانان و حامیان ورزش پیشوا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه چهارشنبه دومین همایش تجلیل از قهرمانان و حامیان ورزش پیشوا به مناسبت هفته فرهنگی این شهرستان در سالن جمعیت هلال احمر برگزار شد.

حسین عباسی در این همایش اظهار داشت: جوانان و نوجوانان ورزشکار یک سرمایه بزرگ برای پیشوا هستند که با کمک ها و هدایت های پیشکسوتان ورزشی در عرصه های مختلف ملی و بین المللی فعالیت و افتخار آفرینی می کنند.

وی ورزش را یکی از ضرورت های زندگی امروز عنوان کرد و گفت: امروزه ورزش فقط یک تفریح به حساب نمی آید بلکه یک از ضرورت های زندگی و مقوله ای است که باید درکنار برنامه های روزمره زمانی را به آن اختصاص داد. 

فرماندار پیشوا با بیان اینکه پرداختن به ورزش موجب سلامت جسم و بدن و روح و روان می شود، افزود: ورزشکاران در کنار قهرمانی باید روحیه جوانمردی و پهلوانی را در وجود خود تقویت کنند تا این روحیه به سایر بخش های جامعه نیز تعمیم پیدا کند.

وی به وجود کمبودهایی در سرانه ورزشی شهرستان و ضرورت رسیدن به حد استاندارد اشاره کرد وگفت: اقدامات سال جاری نشان دهنده این است که در سالهای آتی موقعیت های بسیار خوبی خواهیم داشت و به مدد عنایات الهی و در سایه هم افزایی و یکدلی و همت مسئولان به استانداردهای ورزشی لازم و مطلوب می رسیم.
عباسی با اشاره به پروژه های ورزشی نیمه تمام در شهرستان، تصریح کرد: روند احداث پروژه ورزشگاه ۵ هزار نفری که با تأخیرهایی مواجه شده با جدیت در حال پیگیری است تا با تکمیل آن، فضا برای بهره مندی همه مردم فراهم شود.

وی خاطر نشان کرد: به منظور تحقق و تأمین نیازهای ورزشی شهرستان عوامل مختلفی در حوزه برنامه ریزی، اختصاص زمین و امکانات و اعتبارات دخیل هستند که در این زمینه آمادگی خوبی در مدیران شهری و روستایی شهرستان وجود دارد.

فرماندار پیشوا به وجود برخی تفاوت ها بین شهر و روستا اشاره کرد و گفت: در گذشته ایجاد امکانات ورزشی در روستاها مغفول مانده بود ولی امروز شاهد افتتاح و تجهیز دو خانه ورزش روستایی بودیم که جمعا در سال جاری ۶ خانه ورزش روستایی در منطقه تجهیز و به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به پروژه های در دست اقدام اعم از سالن های ورزشی، زورخانه و زمین چمن، افزود: رویکرد دولت تدبیر و امید تامین فضای ورزشی مور نیاز همه مردم در شهرها و روستاهاست. 

عباسی گفت: یکی از افتخارات ما عدالت در توزیع خدمات و سرانه ها در نقاط مختلف شهرستان است و به دنبال ایجاد امکانات در دسترس همه نوجوانان و جوانان شهری و روستایی هستیم.

وی ضمن تقدیر از تمامی مسئولان ورزشی که در جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی در حوزه ورزش تلاش می کنند، گفت: هفته فرهنگی فرصتی برای تقویت قابلیت ها و ظرفیت های شهرستان در ابعاد مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی است و تحولات ایجاد شده مقدمه ای برای اقدامات غنی تر در سال آینده خواهد بود. 

فرماندار شهرستان پیشوا در پایان به ورزشکاران دو توصیه کرد و گفت: نخست اینکه با رویکرد پهلوانی، غیرت و جوانمردی الگوی دیگران باشید و دوم اینکه با ایجاد تشکیلات و نهادسازی و کارهای گروهی به مراتب بالاتری دست پیدا نمایید.

بر اساس این گزارش، در این مراسم بیش از ۲۰۰ نام آور حوزه ورزش در رشته های مختلف و سطوح استانی، ملی و بین المللی و همچنین ۲۰ نفر از حامیان ورزش یار مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد خبر 4555224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha