۹ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۰۸

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خبر داد؛

کشف بیش از۱۰۰کیلوتریاک جاسازی شده داخل بطری های شامپو در حسن آباد

کشف بیش از۱۰۰کیلوتریاک جاسازی شده داخل بطری های شامپو در حسن آباد

ری- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی شده داخل بطری های شامپو در حسن آباد خبر داد.

سرهنگ محمد بخشنده در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه عزم پلیس در مبارزه با سواداگران مرگ جدی و برابر قانون است در خصوص دستگیری قاچاقچی مواد مخدر و همچنین کشف و ضبط محموله ای از تریاک به میزان ۱۳۶ کیلوگرم که در پوشش بطری های شامپو قرار داشت اظهار داشت: هیچ نقطه‌ای از شهر تهران برای حضور قاچاقچیان موادمخدر امن نیست، چرا که با همت و تلاش کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر و اشرافیت اطلاعاتی آنان، قاچاقچیان مواد مخدر در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر خواهند شد.

بخشنده در ادامه با بیان اینکه این مقدار مواد مخدر به طور ماهرانه در یک دستگاه خودروی سواری و در بطری های شامپوجاسازی شده بود که با هوشیاری نیروهای انتظامی کشف و ضبط شد گفت: مبدا بارگیری مواد مخدر این قاچاقچی بود که می خواست این مواد را به تهران وارد کند که به دلیل بی توجهی نسبت به دستور توقف پلیس در گردنه حسن آباد شناسایی و بازداشت شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ افزود: پلیس پس از فرار و بی توجهی متهم او را تعقیب و ابتدا با شلیک های هدفمند هوایی و سپس لاستیک های خودرو، راننده را مجبور به توقف کرد و ماموران پس از دستگیری متهم ماشین را تفتیش و بار مواد مخدر به کشف رسید.

وی بیان داشت: هم اکنون متهم به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم ارجاع داده شده است.

کد خبر 4555301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha