۹ اسفند ۱۳۹۷، ۱۷:۱۲

رئیس خانه کارگر بروجرد خبر داد

عضویت ۹۰۰۰ نفر در خانه کارگر بروجرد/ ارائه خدمات مختلف به کارگران

عضویت ۹۰۰۰ نفر در خانه کارگر بروجرد/ ارائه خدمات مختلف به کارگران

بروجرد- رئیس خانه کارگر شهرستان بروجرد از عضویت ۹ هزار نفر در این تشکیلات و ارائه خدمات مختلف آموزشی، درمانی، ورزشی و ... به آن‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد گودرزی در دیدار اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر بروجرد با امام جمعه بروجرد که در حسینیه اهل بیت(ع) شهرستان برگزار شد، با اظهار داشت: تشکیلات خانه کارگر در سطح کلان کشور پشتیبان واقعی کارگران در تمامی عرصه های تولید، صنعت، اشتغال و ... است.

وی تصریح کرد: خانه کارگر در کشور ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر عضو دارد که این تعداد اعضا همراه با خانواده جمعیتی بالغ بر ۱۰ میلیون نفر را شامل می شوند.

رئیس خانه کارگر شهرستان بروجرد ادامه داد: در حال حاضر خانه کارگر بروجرد نیز ۹ هزار عضو دارد که این تعداد اعضا با خانواده ۴۵ تا ۵۰ هزار عضو وابسته مستقیم را تشکیل می دهد.

گودرزی با بیان اینکه خانه کارگر بعد از بسیج مستضعفین بزرگترین تشکیلات صنفی- سیاسی در کشور است، خاطر نشان کرد: همچنین بیش از هزار و ۵۰۰ سوئیت، هتل، مهمانپذیر و مهمانسرا از سوی خانه کارگر کشور در شهرهای مذهبی جهت رفاه خانواده های کارگران به ارائه خدمات فعالیت دارند.

به گفته وی، خانه کارگر بروجرد نیز برای ارائه خدمات در همه حوزه ها با خانه کارگر ۸۰ شهر ایران قرار داد منعقد کرده است تا خانواده های کارگر از این خدمات ارزنده بهره مند شوند.

رئیس خانه کارگر بروجرد افزود: در حال حاضر خانه کارگر بروجرد با ۲۵ کمیته مختلف شامل آموزش، درمان، امور بانوان، دارالقرآن، پژوهش، ورزش و ... به کارگران و خانواده های آنها خدمات ارائه می دهد.

گودرزی تاکید کرد: خانه کارگر بروجرد با بیش از ۶۰  مرکز درمانی، پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، ورزشی و... و. قرارداد منعقد کرده است.

کد خبر 4555617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ترابی FR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
      0 0
      این آمار دروغه و واقعیت نداره.