۱۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۵:۴۵

امام‌جمعه بروجرد:

نجات کشور در گرو عمل به بیانیه «گام دوم انقلاب» رهبری است

نجات کشور در گرو عمل به بیانیه «گام دوم انقلاب» رهبری است

بروجرد- امام‌جمعه بروجرد گفت: نجات کشور در گرو عمل به بیانیه رهبر معظم انقلاب با عنوان «گام دوم انقلاب» است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: رهبری در خصوص گام دوم انقلاب بیانیه ای صادر کردند که عمل به این بیانیه و فرامین رهبری باعث نجات کشور می شود.

وی افزود: مراجع تقلید از بیانیه رهبری حمایت کردند و مسئولان سه قوه عمل به این بیانیه را باید در دستور کار قرار دهند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به دیدار رهبری با مداحان، ادامه داد: برای پیروزی این انقلاب هزینه های زیادی شده و باید در راستای حفظ انقلاب تلاش کرد و صف کشی بین حق و باطل مشخص شود.

به گفته وی، ایران راه خودش را ادامه می دهد و دشمنان با تبلیغ فساد و فحشا و اعمال تحریم قصد ایجاد مشکل را دارند ولی به یاری خدا، باطل نابود می شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به ملاقات بشار اسد با رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: جنگ در سوریه و عراق کار آمریکا و اروپا بود و مقاومت اسلامی سبب شد تا این دو کشور نجات یافته و امروز رئیس جمهور سوریه با امنیت کامل به ایران سفر کند.

وی گفت: بشار اسد برای قدردانی به ایران آمد و خوب می داند که کسی که توانست سوریه و عراق را نجات دهد رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و سربازان تحت امر ایشان بود.

امام جمعه بروجرد خاطر نشان کرد: بشار اسد به پیشنهادات رهبری عمل کرد و کشورش نجات یافت و مسئولان کشور ما هم به دستورات رهبری عمل کنند تا مشکلات حل شود.

کد خبر 4556122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha