۱۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۵:۵۹

امام جمعه زاهدان:

تنها راه پیروزی مسلمانان در مقابل دنیای کفر مقاومت است

تنها راه پیروزی مسلمانان در مقابل دنیای کفر مقاومت است

زاهدان - امام جمعه زاهدان گفت: قطعا تنها راه پیروزی امت اسلام در مقابل دنیای کفر مقاومت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی محامی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان که در مصلی قدس برگزارشد، اظهار داشت: تقوا موضوع بسیار مهمی است که هر هفته و در هر سخنرانی باید خودمان و مردم را به این امر مهم سفارش کنیم .

وی با اشاره به اینکه باید فرزندان خود را با مفهوم تقوا آشنا کنیم، افزود: کسی که تقوا داشته باشد سعی می کند خودش را از آلودگی و راه کج محافظت کند و همواره سعی دارد تا از لحاظ اخلاقی راه راست را ادامه دهد و وارد دژ تقوا شود.

امام جمعه زاهدان در بخش دیگری از خطبه ها با تبریک ایام ولادت حضرت زهرا (س) و همچنین ایام جشن پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: خداوند را سپاسگذارم که بعد از سال ها دوری و جدایی از سیستان و بلوچستان مجدد فرصت خدمت گذاری در این استان برایم فراهم شد.

وی ادامه داد: همواره خاطرات خوش ایامی را که در خدمت مردم سیستان و بلوچستان بودم را به خاطر دارم و خدا را شاکرم که مجدد توفیق خدمت در این استان را پیدا کردم و وظیفه خود می دانم از حسن نظر و اعتماد مقام معظم رهبری قدردانی کنم.

نماینده  ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: همچنین وظیفه خود می دانم از خدمات قریب به دو دهه بردار گرانقدرم آیت الله عباسعلی سلیمانی قدردانی کنم.

وی با اشاره به توجه جدی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان و مسائل آن تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با اشرافی کاملی که به این استان دارند همواره پیگیر مسائل این استان هستند.

حجت الاسلام محامی افزود: من امروز شروع به کار خود را با مراسم غبار روبی و زیارت مزار شهدا آغاز کردم زیرا معتقدم ما هر چه داریم از همین شهدای عزیز است و امیدواریم همه ما بتوانیم راه این شهدای گرانقدر را ادامه بدهیم.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به سفر هفته گذشته رئیس جمهور سوریه به ایران و دیدار وی با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: این دیدار به عنوان جشن پیروزی نام گرفت زیرا طی سال های گذشته دشمنان هرچه تلاش کردند نتوانستند ارتباط جبهه مقاومت را قطع کنند.

امام جمعه زاهدان با تاکید بر اینکه امیدواریم بتوانیم با هدایت‌ها و رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب همچنان راه مقاومت را ادامه بدهیم، افزود: قطعا تنها راه پیروزی امت اسلام در مقابل کفر مقاومت است.

وی با اشاره به اینکه تجربه ۸ سال دوران دفاع مقدس امروز به الگویی برای دیگر کشورها تبدیل شده است، تصریح کرد: کشور سوریه هم در طول ۸ سال اخیر درگیر بحران های مختلفی از سوی دشمنان برای شکستن خط مقاومت بود که با رشادت ملت، ارتش و مدافعان حرم تمامی توطئه های آنان نقش برآب شد.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به اینکه دشمنان این روزها از راه های مختلف به دنبال متزلزل کردن بنیان خانواده ها هستند، تصریح کرد: باید سعی شود بنیان خانواده ها از آسیب ها و پدیده های زشت دور بماند.

کد خبر 4556133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha