۱۲ اسفند ۱۳۹۷، ۲۰:۳۷

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

لزوم عملکرد اصولی و کارشناسی شده در واگذاری زمین به دستگاه ها

لزوم عملکرد اصولی و کارشناسی شده در واگذاری زمین به دستگاه ها

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: واگذاری زمین به دستگاه‌ها برای اجرای طرح‌ها، عملکرد کارشناسی شده و بر اساس اصول را طلب می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی عصر یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان، افزود: در راستای ایجاد زیرساخت‌ها توسط دستگاه‌ها، باید با نگاه کارشناسی شده و توجه به اقلیم، منابع، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها عمل کرد.

احمدی با اشاره به طرح موضوع ساخت مجموعه کانون فرهنگی و تربیتی در حوزه آموزش و پرورش، گفت: این حوزه نیازمند طرح جامع و سایت پلان است و قبل از هر مورد دیگری نیز باید تأمین منابع این محور مشخص شود.

وی افزود: کارگروه امور زیربنایی بررسی کارشناسی شده در این بخش را انجام خواهد داد.

احمدی با تاکید بر اینکه نباید نگاه بنگاه داری و زمین داری در دستگاه‌ها وجود داشته باشد، ابراز داشت: ما باید به دنبال وظایف حاکمیتی برویم و خروجی محوری و ارتقای هدف گذاری ها را داشته باشیم.

احمدی با بیان اینکه اقلیم شمال استان ظرفیت بالایی در توسعه گردشگری به ویژه در فصل‌های گرم سال دارد، عنوان کرد: ایجاد زیرساخت‌ها و سازه‌ها نیز باید منطبق با منابع طبیعی، پوشش جنگلی و اقلیم انجام شود.

استاندار با اشاره به تفاهم نامه بین اوقاف و امور خیریه استان و آموزش و پرورش استان پیرامون زمین واگذار شده به اوقاف توسط آموزش و پرورش، بر حل موارد و مشکلات این حوزه تاکید کرد.

کد خبر 4558226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha