۱۵ اسفند ۱۳۹۷، ۷:۳۲

کارخانه در گفتگو با مهر:

برگزاری پلی‌آف برای لیگ والیبال درست نیست/ امکانات لازم را نداریم

برگزاری پلی‌آف برای لیگ والیبال درست نیست/ امکانات لازم را نداریم

کارشناس والیبال بر این باور است برگزاری رقابت‌های لیگ به صورت پلی آف درست نیست چرا که امکانات لازم در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از تصمیم FIVB و حذف رقابت‌های زیر ۲۳ سال از تقویم جهانی، فدراسیون ایران نیز اعزام تیم امید در دو بخش بانوان و مردان به مسابقات قهرمانی آسیا را لغو کرد.

مصطفی کارخانه در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباره تصمیم فدراسیون والیبال و عدم اعزام تیم امید به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: بالاخره عدم برگزاری چنین مسابقاتی یک خلأ را به وجود خواهد آورد و این به رده سنی لطمه خواهد زد. فدراسیون والیبال باید رده امید را داشته باشد، به هر حال آنها پشتوانه تیم الف هستند، بازیکنان احساس خوبی خواهند داشت چرا که ممکن است هیچ وقت امکان حضور در تیم الف را به دست نیاورد حداقل در این رده سنی می‌توانند در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنند.

او در پاسخ به این سوال که گرفتن چنین تصمیمی در این برهه زمانی بدون رئیس فدراسیون درست است یا خیر گفت: به هر حال چرخ والیبال باید بچرخد و این تصمیمات باید گرفته شود.

کارشناس والیبال در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه عدم اعزام تیم امید به مسابقات در بحث استعدادیابی ممکن است مشکلاتی را به وجود آورد گفت: فدراسیون باید در برخی مواقع ریسک کند و دنبال کسب نتیجه نباشد. فارغ از نتیجه باید بازیکنان را سرمایه اصلی والیبال هستند تحت حمایت قرار دهیم.

کارخانه درباره حواشی به وجود آمده در لیگ برتر والیبال نیز گفت: برگزاری فینال مسابقات در یک شهر بی طرف یک امتیاز ویژه محسوب می‌شود اما من از ابتدا با برگزاری مسابقات به صورت پلی آف مخالف بودم چرا که امکانات لازم برای انجام چنین کاری را نداریم. مهمترین نیاز ما ویدئو چک است اما متأسفانه در شهرستان از این وسیله استفاده نمی‌شود. هر چه حساسیت بازی‌ها بیشتر شود جنجال‌ها افزایش خواهد یافت. نیاز داریم از ویدئو چک قوی و باکیفیت، سالن استاندارد و تعداد بالای مأموران انتظامی استفاده کنیم تا بتواند جو حاکم بر تماشاگران را کنترل کند. رخ دادن چنین اتفاقاتی خوشایند نخواهد بود.

کد خبر 4560245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha