۱۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۴۸

هفته هفدهم لیگ بسکتبال؛

تقابل مدعیان جنوبی/ دیدار تعیین کننده اصفهانی‎ها در شمال

تقابل مدعیان جنوبی/ دیدار تعیین کننده اصفهانی‎ها در شمال

مسابقات باشگاهی بسکتبال در حالی فردا وارد هفته هفدهم می‌شود که در جنوب و شمال کشور دیدارهای حساس و تعیین کننده‌ای برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای هفته هفدهم مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور فردا پنجشنبه درتهران، گرگان، آبادان و مشهد برگزار خواهد شد.

در این هفته از مسابقات دو تیم مدعی نفت آبادان و پتروشیمی بندرامام رو در روی هم قرار می‌گیرند. دیدار با نفت آخرین دیدار پتروشیمی در این مرحله از مسابقات باشگاهی است. این تیم که در دیدار رفت موفق به شکستی حریف آبادانی شده بود در هفته پایانی مرحله برگشت استراحت دارد و بعد از آن هم آماده حضور در مسابقات باشگاهی غرب آسیا می‌شود که از ۱۹ اسفندماه آغاز می‌شود.

دیگر دیدار مهم این هفته از مسابقات در گرگان و میان شهرداری این شهر و ذوب آهن اصفهان برگزار می‌شود. گرگانی‌ها در دیدار رفت و در حضور تماشاگران اصفهانی متحمل شکست شدند اما آنها مصمم هستند از امتیاز دیدار خانگی استفاده کنند تا هم یکی از شکست‌های نیم فصل اول را جبران کنند و هم موقعیت خود در جدول را حفظ کنند.

در این هفته از مسابقات و در تالار بسکتبال آزادی دربی پایتخت نشین ها میان دو تیم نیروی زمینی و پگاه تهران برگزار می‌شود. بازیکنان پگاه در حالی این دیدار را برگزار می‌کنند که محمدی منش نمی‌تواند آنها را از روی نیمکت مربیان هدایت کند. وی به دلیل مسائل غیراخلاقی در دیدار گذشته و تا زمان تشکیل کمیته انضباطی با محرومیت مواجه است.

آویژه صنعت هم در این هفته از مسابقات میزبان است. این تیم به مصاف رعد پدافند دزفول می‌رود.

برنامه دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال به این شرح است: (تمام دیدارها از ساعت ۱۶ آغاز می‌شود)

پنجشنبه ۱۶ اسفندماه
* نفت آبادان - پتروشیمی بندرامام
* شهرداری گرگان - ذوب آهن اصفهان
* نیروی زمینی تهران - پگاه تهران
* آویژه صنعت مشهد - رعد پدافند دزفول

در این هفته از مسابقات تیم شیمیدر با قرعه استراحت روبرو است.

کد خبر 4560822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha