۱۷ اسفند ۱۳۹۷، ۱:۰۵

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

استقلال دستپاچه بود، الدحیل با برنامه/رحمتی باید بیشتر دقت می‌کرد

استقلال دستپاچه بود، الدحیل با برنامه/رحمتی باید بیشتر دقت می‌کرد

پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال در شبی مغلوب الدحیل شد که برنامه خاصی برای پیروزی بر این تیم نداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، آبی پوشان تهران در اولین هفته از لیگ قهرمانان آسیا مقابل حریف قدرتمند خود الدحیل تن به شکست سنگین ۳ بر صفر دادند تا پیروزی‌های اخیر این تیم در لیگ برتر تا حدودی در سایه این شکست سنگین قرار گیرد.

محمد نیک سیرت در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص اظهار داشت: استقلال دستپاچه بود و به نظر می‌رسید برنامه خاصی برای پیروزی در این بازی ندارد و برعکس، این تیم الدحیل بود که برای دقیقه به دقیقه این بازی برنامه داشت.

وی اضافه کرد: در گل اول مدافعان استقلال اشتباه بزرگی مرتکب شدند و جوری یارگیری کردند که سالهاست در دنیا منسوخ شده است. دو استقلالی به اشتباه روی هم یارگیری کردند تا مدافع سرشناس الدحیل در یک فضای آزاد به راحتی گل اول این تیم را بزند.

پیشکسوت آبی پوشان اضافه کرد: روی گل دوم هم رحمتی می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد و مانع از به ثمر رسیدن این گل شود. گل دوم در واقع شیرازه استقلال را از هم پاشید.

وی در خصوص شانس صعود استقلال از مرحله مقدماتی بیان داشت: نباید از الان شانس صعود را از بین رفته دانست. البته از ابتدا هم مشخص بود کار در این گروه بسیار سخت است. اما با یک شکست آن هم در بازی اول کار تمام شده نیست. هنوز بچه‌های ما شانس زیادی برای راهیابی به مرحله بعدی دارند.

نیک سیرت گفت: استقلال تیم خوبی است اما از حق نگذریم، قطری‌ها عالی بودند. آبی پوشان هنوز هم کمبود یک لیدر باتجربه در مرکز میدان را احساس می‌کنند.

کد خبر 4560875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha