۱۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۵:۰۳

مدیرکل زندان‌های استان سمنان:

سمنان در اجرای طرح عفو زندانیان رتبه اول کشور را دارد

سمنان در اجرای طرح عفو زندانیان رتبه اول کشور را دارد

سمنان - مدیرکل زندان‌های سمنان بابیان اینکه هدف از اجرای طرح عفو جلوگیری از گرفتار شدن جامعه به آسیب‌های اجتماعی است، گفت: سمنان برای اجرای این طرح در رتبه اول بین استان‌های کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود باهنر بعدازظهر پنجشنبه در آئین جشن رأفت و رحمت به مناسبت آزادی زندانیان عفوشده به میزبانی آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) سمنان ضمن بیان اینکه سمنان برای اجرای طرح عفو در رتبه اول بین استان‌های کشور قرار گرفت، ابراز داشت: هدف از اجرای این طرح جلوگیری از مشکلات بزهکاری و آسیب‌های اجتماعی است.

وی ضمن بیان اینکه بسیاری از زندانیان در دوران محکومیت خود با دوره‌های آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مهارتی آشنا شدند، اضافه کرد: این اقدام به ایجاد اشتغال و توانمند شدن این خانوارها بسیار کمک می‌کند که در این راستا می‌بایست بعد از آزادی زندانیان مورد حمایت قرار گیرند.

مدیرکل زندان‌های استان سمنان بابیان اینکه اجرای طرح گسترده عفو نشان از درایت مقام معظم رهبری در چهلم دوم انقلاب به رعایت مسائل حقوق بشری ایران است، ابراز داشت: می‌بایست بعد از آزادی از زندان تلاش کرد تا با همکاری دستگاه‌های اجرایی و برنامه‌ریزی اصولی، این افراد در مسیر درست هدایت شوند.

باهنر ضمن بیان اینکه با موافقت رهبر معظم انقلاب ۶۰ هزار نفر در کشور مشمول بخشنامه عفو گسترده شدند، تصریح کرد: از این تعداد یک هزار و ۳۲۴ نفر در استان سمنان هستند که این امر فرصت دوباره‌ای به محکومان خواهد داد تا بار دیگر در جامعه این بار برای خوب زیستن تلاش کنند.

وی ضمن بیان اینکه خانواده‌های زندانیان نیز قدردان مقام معظم رهبری هستند، اضافه کرد: می‌بایست تلاش کرد تا این افراد و خانواده‌های آن‌ها در مسیر درست قرار گیرند که تحقق این گام نیازمند همراهی همه نهادها و سازمان‌ها است.

کد خبر 4561900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha