۱۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۸:۲۱

بازیگر مطرح سینما و تلویزیون:

بستر رویدادهای فرهنگی و هنری در بروجرد بیش از گذشته فراهم شود

بستر رویدادهای فرهنگی و هنری در بروجرد بیش از گذشته فراهم شود

بروجرد- بازیگر مطرح سینما و تلویزیون با اشاره به افتتاح سینما فلسطین بروجرد گفت: بستر مورد نیاز برای انجام رویدادهای فرهنگی و هنری در بروجرد بیش از پیش باید فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه گودرزی عصر پنجشنبه در مراسم افتتاحیه رسمی سینما فلسطین بروجرد گفت: از اینکه بعد از سال‌ها دوری به شهرم بروجرد سفر کرده‌ام بسیار خوشحالم و همیشه دوست داشتم برای بروجرد حرکتی انجام دهم.

وی افزود: برای افتتاح سینما فلسطین بروجرد اولین باری است که رسماً دعوت شده‌ام و این اتفاق فرهنگی را به همشهریانم تبریک می گویم.

بازیگر مطرح سینما و تلویزیون از مسئولان خواست تا زمینه انجام اینچنین رویدادهای فرهنگی را در بروجرد بیش از پیش فراهم کنند تا بخش هنری و فرهنگی در این شهر رشد بیشتری داشته باشد.

گودرزی تاکید کرد: اکثر سینماهای ایران به صورت پردیس در آمده‌اند و کوچک شده‌اند اما امروز شاهد سینمای فلسطین بروجرد با این عظمت و بزرگی هستیم که جای شکر دارد؛ سینمایی که تکنولوژی‌های به روز در آن به کار گرفته شده است و ۸۰۰ صندلی برای استفاده مردم از این پتانسیل فرهنگی و بسیار زیبا ارائه شده که نشان دهنده احترام به نیازهای مردم بروجرد از سوی مسئولان است.

کد خبر 4562016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha