۱۷ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰

رئیس پلیس راه ایلام:

تمامی راه های استان ایلام باز هستند

تمامی راه های استان ایلام باز هستند

ایلام - رئیس پلیس راه ایلام گفت: هم اکنون تمامی راه های استان ایلام باز هستند

سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از بامداد امروز در سطح محورهای مواصلاتی استان به خصوص حوزه شمالی استان، بارش برف را داشتیم و بر همین اساس نیروهای خدمات رسانی راهداری و مجموعه پلیس راه در گردنه‌ها حضور پیدا کردند.

وی افزود: در گردنه قلندر محور ایلام- سرابله و ایلام- ایوان- اسلام آباد و قلاجه، محور دره شهر تا چناربارشی، ایلام- مهران تا تونل راه کربلا بارش برف وجود داشت که با ورود نیروهای خدمات رسانی تاکنون مشکلی پیش نیامده است.

وی تصریح کرد: البته اختلالی را در محور ایلام-دره شهر داشتیم، آن هم به واسطه این بود که رانندگانی که زنجیر چرخ به همراه نداشتند باعث کندی و اختلال در عبور و مرور شدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در ا آنها در جریان است.

همتی زاده عنوان کرد: این بارش‌ها ممکن است در محورهای مواصلاتی تداوم داشته باشد و سطح جاده‌ها لغزنده باشد، از رانندگان تقاضا داریم حتماً تجهیزات زمستانه را به همراه داشته باشند.

وی عنوان کرد: رانندگان نکات ایمنی را در کل محورهای مواصلاتی مد نظر قرار دهند و از تردد غیر ضروری در محورهای مواصلاتی خودداری کنند که بتوانند سفری ایمن را در کل محورهای مواصلاتی داشته باشند.

وی افزود: رانندگانی که قصد تردد به استان‌های همجوار را دارند حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانه را به همراه خود داشته باشند.

کد خبر 4562263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha