۱۹ اسفند ۱۳۹۷، ۱۴:۳۶

با برگزاری آئین تودیع و معارفه؛

مهدی ستوده به عنوان مدیرکل اوقاف اردبیل منصوب شد

مهدی ستوده به عنوان مدیرکل اوقاف اردبیل منصوب شد

اردبیل - با برگزاری آئین تودیع و معارفه، حجت‌الاسلام مهدی ستوده به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان اردبیل معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با برگزاری مراسم تودیع و معارفه، ضمن تجلیل از مدیرکل قبلی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل معرفی شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، استاندار اردبیل با قدردانی از فعالیت‌های اخیر اوقاف در اردبیل تصریح کرد: مسئولان این مجموعه وظیفه خطیری بر دوش داشته و تداوم مسیر موفقیت آمیز کنونی نیازمند انجام برنامه‌ریزی اساسی خواهد بود.

بهنام‌جو اضافه کرد: با توجه به اینکه فرهنگ وقف در استان اردبیل به شکل مناسبی جا افتاده است، برای فراگیر سازی هر چه بیشتر چنین فرهنگ ارزشمندی نیازمند برنامه‌های راهبردی و تلاش مضاعف خواهیم بود.

به گفته وی یکی از مهمترین رویکردهایی که از سازمان اوقاف و امور خیریه انتظار می‌رود توجه به کارآفرینی و اشتغالزایی بوده تا با تحول آفرینی در این بخش به نیازهای موجود پاسخ داده شود.

استاندار اردبیل به ظرفیت بسیار مناسب اردبیل در حوزه پرورش استعدادهای قرآنی و دینی نیز اشاره کرد و یادآور شد: برخورداری یکی از روستاهای اردبیل به نام سوها از ۱۲۰ حافظ قرآن از استعدادهای ارزشمند موجود در این بخش خبر می‌دهد.

کد خبر 4564229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha