۲۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۶:۲۷

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

تقویت انباشت ثروت در استان/ ‌بکارگیری مناسب تسهیلات اشتغال زایی

تقویت انباشت ثروت در استان/ ‌بکارگیری مناسب تسهیلات اشتغال زایی

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید تلاش کنیم که انباشت ثروت در استان تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی عصر دوشنبه در نشست شورای اشتغال استان، افزود: باید انباشت ثروت و تقویت منابع را در استان داشته باشیم و دستگاه‌ها و بانک‌ها نیز در جذب اعتبارات ملی تلاش بیشتری داشته باشند.

احمدی با تقدیر از اقدامات انجام شده بخش‌های مختلف در تحقق ارائه تسهیلات اشتغال، عنوان داشت: با تلاش‌های انجام گرفته وضعیت استان در تسهیلات اشتغال روستایی مناسب بوده و فضای کسب و کار نیز بهتر شده است.

احمدی با بیان اینکه باید بهبود شرایط به شکل مطلوب‌تر از گذشته عملیاتی شود، عنوان داشت: حفظ اشتغال موجود و بعد از آن ارتقای اشتغال و تولید در استان مورد تاکید است.

وی افزود: باید دستگاه‌های اجرایی تلاش بیشتری برای بهبود فضای کسب و کار داشته باشند و اقدامات انجام گرفته و دغدغه مندی ها نیز جای تشکر دارد.

استاندار با اشاره به اینکه نباید فضای کسب و کار در استان متوقف شود، اظهار کرد: بهره گیری خروجی محور از ظرفیت تسهیلات اشتغال روستایی، تسهیلات رونق تولید و اشتغال فراگیر گام مؤثری در دستیابی به ارتقای اشتغال است.

احمدی با اشاره به لزوم اعطای هدفمند تسهیلات اشتغال فراگیر، عنوان داشت: هدفگذاری انجام گرفته در این محور نیز باید به شکل مناسب و در چارچوب قوانین اجرایی شود.

کد خبر 4565424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha