۸ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۳۶

ویژه دانش آموزان؛

دوره مطالعات نوروزی در ۲ دانشگاه برتر برگزار می‌شود

دوره مطالعات نوروزی در ۲ دانشگاه برتر برگزار می‌شود

دوره مطالعات نوروزی ویژه دانش آموزان در ۲ دانشگاه فردوسی مشهد و صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، همانند سال‌های گذشته دانشگاه‌های فردوسی مشهد و صنعتی امیرکبیر در ایام نوروز میزبان دانش آموزان در قالب دوره مطالعات نوروزی هستند که هدف از اجرای این طرح آشنایی دانش آموزان برتر کشور با محیط دانشگاه است.

دانشگاه فردوسی مشهد برای چهارمین سال پیاپی است که طرح مطالعات نوروزی را با عنوان کوشش برای دانش آموزان پایه دوازدهم و یازدهم اجرا می‌کند.

هدف از اجرای این طرح در دانشگاه فردوسی مشهد شناسایی و پرورش استعدادهای برتر دانش آموزی عنوان شده است.

این دوره از ابتدای تعطیلات نوروزی آغاز شده و تا ۱۲ فروردین ماه ادامه دارد که دانش آموزان شرکت کننده در این دوره علاوه بر مطالعه دروس خود می‌توانند از امکانات دانشگاه فردوسی مشهد نیز استفاده کنند.

دانشگاه امیرکبیر میزبان دانش آموزان در ایام نوروز

اردوی مطالعاتی نوروزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز ۲ تا ۱۱ فروردین ماه برای دانش‌آموزان دهم تا پیش دانشگاهی برگزار خواهد شد.

در این اردوی مطالعاتی رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال‌های گذشته به دانش آموزان شرکت کننده خدمات آموزشی و علمی ارائه می‌دهند.

این اردو با هدف تربیت و تعلیم نیروی متخصص و کارآمد در حوزه‌های مختلف دانش‌آموزی، ارتقا کیفی اقدامات پژوهشی و تحقیقاتی در حوزه دانش آموزی، شناسایی نیازهای پژوهشی، توسعه، گسترش و نهادینه سازی پژوهش در تمامی سطوح نظام آموزش و پرورش و همچنین اجرای برنامه‌های اقدام پژوهی و درس پژوهی برای ایجاد تحولی بنیادین در یکپارچه سازی فضای مدارس و دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

کد خبر 4567567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha