۲۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۴:۱۲

سردار اشتری:

دشمن به دنبال انحراف مسیر انقلاب است

دشمن به دنبال انحراف مسیر انقلاب است

شهرکرد- فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه دشمن به دنبال انحراف مسیر انقلاب است، گفت: انقلاب اسلامی با وجود تمام تهدیدها، آسیب‌ها و توطئه های دشمن به پیش رفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری ظهر پنج شنبه در یادواره ۱۴۳ شهید نیروی انتظامی و شهدای مدافع حرم چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دشمن به دنبال انحراف مسیر انقلاب است، اظهار داشت: دشمن در طول ۴۰ سال گذشته از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کرده است تا به انقلاب اسلامی ضربه بزند و انقلاب را از مسیر خودش منحرف کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با تمام تهدیدها و آسیب‌ها به پیش رفته است، افزود: دشمن در تمام توطئه‌های خود با شکست مواجه شده است و انقلاب مسیر خودش را در حالی طی کردن است.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: دفاع مقدس یکی از مهمترین صحنه‌های پیروزی در دوران انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

عامل پیروزی در دوران دفاع مقدس داشتن روحیه انقلابی و جهادی بوده است

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه عامل پیروزی در دوران دفاع مقدس داشتن روحیه انقلابی و جهادی بوده است، بیان کرد: تقویت روحیه انقلابی و جهادی در جامعه ضروری است و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: داشتن روحیه شهادت طلبی ایثار زمینه ساز دستیابی به دستاوردهای مختلف از جمله بخش هسته، انتظامی و علمی و… شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نیروی انتظامی ۱۴ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، بیان کرد: نیروهای مسلح کشور از افتخارات نظام اسلامی به شمار می‌روند.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: قدرت بالایی دفاعی کشور سبب شده است دشمن جرأت تعرض و نزدیک شدن به مرزهای کشور را نداشته باشد.

قدرت بالای دفاعی کشور عامل بازدارنده به شمار می‌رود

فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: قدرت بالای دفاعی کشور عامل بازدارنده به شمار می‌رود و رسیده به این قدرت دفاعی را مرهون ایثارگری شهدا و رزمندگان هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد، بیان کرد: مردم با ایستادگی و مقاومت مشکلات را تحمل می‌کنند و با ایستادگی از انقلاب و آرمان‌های آن دفاع می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروهای مسلح کشور نقش مهمی در تأمین امنیت جامعه دارند و ایثارگری نیروهای انتظامی در تمام صحنه‌ها به همگان اثبات شده است.

کد خبر 4568132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha