۲۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۳۳

استاندار تهران:

وجود ۳۳۰۰ واحد صنعتی در ری یک فرصت تلقی می شود

وجود ۳۳۰۰ واحد صنعتی در ری یک فرصت تلقی می شود

ری- استاندار تهران گفت: وجود ۳۳۰۰ واحد صنعتی در ری یک فرصت تلقی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ری طی سخنانی اظهار داشت: سال ۹۷ با همه فراز و فرودها را ملت ایران با سربلندی پشت سر گذاشت و امیدواریم که سال پیش رو پر از خیرات و برکات باشد.

محسنی بند پی در ادامه با بیان اینکه مقاومت مردم و دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل هفتگی جلسه سران سه قوه یکی از عوامل موفقیت کشور بود گفت: استکبار جهانی به رهبری آمریکا از هیچ دسیسه‌ای بر علیه مردم ایران فروگذار نکرده و از همه تحریم‌ها استفاده کردند.

وی افزود: اگر همین جنگ روانی و فشارها علیه هر کشوری در دنیا تدارک می‌دیدند ا تا ری از آن کشور باقی نمی‌ماند اما مقاومت مردم و تدبیر رهبری رمز پیروزی است.

استاندار تهران بیان داشت: در شهرستان ری ۲۸ درصد جمعیت روستایی داریم و برای ایجاد اشتغال در روستاهای استان ۳۴۷ میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است و بر اساس رصد سامانه کارا تاکنون ۸۴ هزار فرصت شغلی در استان تهران ایجاد کرده ایم و تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

محسنی بند پی گفت: برای فعال سازی و سرمایه در گردش واحدهای صنعتی در استان تهران با توجه به سهم ۲۰ درصدی در صنعت کشور مطالبه گری کردیم تا این تسهیلات افزایش یابد و مسئولین باید تدبیر و نظارت خود را در همه امور جدی تر دنبال کنند.

استاندار تهران در خصوص توزیع گوشت اظهار داشت: توزیع گوشت باید نظارت‌ها جدی تر دنبال شود تا همه اقشار استان تهران از آن بهره مند شوند و سرکشی و نظارت را باید در این شرایط که دشمن امید و نشاط مردم را هدف گرفته از سوی مسئولین جدی گرفته شود چرا که نظارت همه جانبه یکی از وظایف ذاتی استانداری تهران است و به شدت دنبال اجرای آن هستیم.

وی بیان داشت: از چالش‌های مهم شهرستان ری مشکلات زیست محیطی است که البته به چالش‌های زیست محیطی استان هم تبدیل شده است.

محسنی بندپی در ادامه افزود: باید ساماندهی در خصوص اتباع خارجی به ویژه در شهرستان ری صورت بگیرد چراکه در آینده شاهد بحران‌های اجتماعی خواهیم بود.

استاندار تهران اظهار داشت: وجود ۳۳۰۰ واحد صنعتی در شهرستان ری را به منزله فرصت تلقی می‌کنیم اما باید مشکلات ناشی از آلایندگی صنایع را هم در نظر بگیریم و کمبود تخت بیمارستانی در شهرستان ری یکی از کمبودهای زیرساختی بهداشتی و درمانی در شهرستان ری است و باید ارتقا پیدا کند.

وی افزود: شهرداری منطقه ۲۰ برای ارتقا سطح سرانه‌های فرهنگی و ورزشی در شهرستان ری مشارکت کند همچنین با مدیران مجموعه فرودگاه بین المللی امام صحبت کرده ایم و باید پیگیر برخورداری ری از عوارض این فرودگاه باشیم و مکاتباتی با شهردار تهران در خصوص انتقال مجتمع آرادکوه به ۱۰۰ کیلومتر دور تر از مکان فعلی صورت گرفته است و شهردار تهران هم پذیرفته است.

استاندار تهران افزود: نقاط قوت و ضعف شهرستان‌های استان شامل حاشیه نشینی و بافت‌های فرسوده شناسایی شده است و برای رفع این مشکلات برنامه داریم و ری شهرستانی با قدمت تاریخی طولانی است و تلاش داریم تا این شهرستان زیست پذیر تر کردن ری برای شهروندان هستیم و پذیرای نقطه نظرات تمامی کارشناسان و صاحب نظران برای بهبود وضعیت استان تهران می‌باشیم و در آستانه ولادت امیرالمونین به عنوان الگوی مدیریتی جامعه شیعی ما است قرار داریم و باید سلوک مدیریتی آن حضرت سرلوحه کارهای اجرایی ما قرار گیرد.

کد خبر 4570253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha