۶ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۴۰

رئیس سازمان صمت استان قزوین:

رونق تولید در اولویت برنامه‌های سازمان صمت در قزوین است

رونق تولید در اولویت برنامه‌های سازمان صمت در قزوین است

قزوین- رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: محور قرار دادن رونق تولید در برنامه‌های سازمان صمت استان در سال جاری در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید نبیل دبیر کارگروه تنظیم بازار استان روز سه شنبه در جلسه تنظیم بازار استان قزوین که در استانداری برگزار شد ضمن اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام رونق تولید گفت: امیدواریم در سال جدید با تعامل و همکاری بخش
های مختلف دولتی و خصوصی بتوانیم شاهد رشد و شکوفایی و رونق تولید باشیم و سازمان صمت استان قزوین تدابیر لازم را جهت تحقق شعار سال و منویات رهبری معظم انقلاب، اتخاذ خواهد کرد.

وی بیان کرد: در حال حاضر وضعیت بازار به صورت روزانه با حضور بازرسان صمت رصد خواهد شد و با هر گونه تخلفی اعم از گران فروشی، احتکار و کم فروشی برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان صمت استان قزوین یادآور شد: در حال حاضر وضعیت ذخایر اقلام اساسی استان مناسب و قابل قبول است و باید با حفظ ذخایر موجود برای آینده نیز برنامه ریزی کنیم.

وی از پیش بینی تدابیر لازم در تأمین اقلام مورد نیاز ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم تا رضایت نسبی مردم را با کنترل سیستم نحوه توزیع جلب کنیم.

کد خبر 4575877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha