۷ فروردین ۱۳۹۸، ۲۳:۲۲

مدیرکل دفتر شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

رودخانه بشار از متعرضین انتقام گرفت/ بروز مشکل در بلوار رجا

رودخانه بشار از متعرضین انتقام گرفت/ بروز مشکل در بلوار رجا

یاسوج- مدیرکل دفتر شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رودخانه بشار از متعرضین انتقام گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کاظمی چهارشنبه شب در حاشیه نشست ستاد بحران استان در جمع خبرنگاران، افزود: علیرغم تذکراتی که سالهای سال داده شد، توجه مناسبی نسبت به این هشدارها صورت نگرفت.

کاظمی به برخی از مشکلات ایجاد شده اشاره و تصریح کرد: بلوار رجا محدوده ساحلی در شهر یاسوج دچار مشکل شده است و در گذشته با یک خاکریز بستر و حریم رودخانه را گرفتند.

کاظمی با اشاره به اینکه خیابان ساحلی در معرض خطر جدی قرار گرفته است، عنوان داشت: محدوده رجا در کنار رود بشار با هماهنگی انجام گرفته تا انجام تمهیدات لازم مسدود شد.

کاظمی به پارک غدیر یاسوج اشاره کرد و گفت: علیرغم تذکرات کتبی و شفاهی گذشته مبنی بر عدم ایجاد سازه در بستر رودخانه، متأسفانه این پارک بنا نهاده شد و بخش زیادی از آن را در سیل اخیر، آب برد.

مدیرکل دفتر شهری استانداری از تثبیت پایه‌های پل اول بشار در سالهای گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر مشکل خاصی در این پل وجود ندارد اما باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام گرفته در حوزه شهری، بیان داشت: ۱۷ شهردار ما تا صبح بیدار بوده و علیرغم بارش ۲۴۰ میلیمتری مرکز استان و بیش از ۳۰۰ ملیمتری قلعه رئیسی مشکل خاصی به وجود نیامد.

کد خبر 4577101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha