۷ فروردین ۱۳۹۸، ۲۳:۲۴

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

برآورد خسارت های سیل اخیر به شکل کارشناسی شده انجام شود

برآورد خسارت های سیل اخیر به شکل کارشناسی شده انجام شود

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برآورد خسارت های سیل اخیر به شکل کارشناسی شده انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی چهارشنبه شب در نشست ستاد مدیریت بحران استان، افزود: هماهنگی بین دستگاهی و هم افزایی در مباحث مختلف مورد تاکید است.

احمدی با تاکید بر امداد رسانی مناسب به مناطق بدون دسترسی زمینی، تصریح کرد: بالگرد امدادی هلال احمر در استان مستقر شده و بالگرد هوانیروز نیز وارد استان خواهد شد.

احمدی با بیان اینکه اعزام نیروی امدادی و بررسی وضعیت به مناطق هدف انجام خواهد شد، ابراز داشت: برای روستاهایی که راه ارتباطی آنها مسدود است، اعزام بالگرد را خواهیم داشت.

احمدی با اشاره به اینکه واکنش به موقع دستگاه‌ها، تثبیت وضع موجود و برآورد خسارت از محورهای مدیریت وضعیت اخیر است، اظهار کرد: برآورد خسارت‌ها باید به شکل کارشناسی شده و دقیق باشد.

وی افزود: باید دستگاه‌ها برآورد دقیق و مناسبی از خسارت‌ها داشته باشند.

احمدی با تاکید بر اینکه تأمین ماشین آلات سنگین برای رفع مشکلات مورد تاکید است، عنوان داشت: باید تمهیدات لازم و هماهنگی برای بکارگیری ماشین آلات انجام شود.

استاندار از لغو مرخصی مدیران کل عضو شورای مدیریت بحران استان خبر داد و بیان کرد: مدیران کل این دستگاه‌ها بدون مجوز و تأیید معاون عمرانی استاندار حق خروج از مرکز استان را ندارند.

احمدی با اشاره به خسارت سیل به سازه‌های استان، ابراز داشت: برخی سازه‌های استان با دقت و نگاه کارشناسی کافی ایجاد نشده است.

استاندار با تاکید بر خدمات رسانی دستگاه‌های متولی، عنوان داشت: تأمین نیازهای اولیه خانواده‌های آسیب دیده نیز ضروری است.

کد خبر 4577106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha