۹ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۵۷

امام جمعه موقت بجنورد:

جامعه اسلامی با اتحاد و همراهی مردم پایدار است

جامعه اسلامی با اتحاد و همراهی مردم پایدار است

بجنورد- امام جمعه موقت بجنورد گفت: ملت ایران با اتحاد و همراهی یکدیگر جامعه اسلامی را حفظ کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید مرتضی جاجرمی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته بجنورد، اظهار کرد: چنانچه مردم در تمام مشکلات دست به دست یکدیگر بدهند و همیشه همراه هم باشند، هیچ چیزی نمی‌تواند جامعه اسلامی را برهم بزند.

جاجرمی با بیان اینکه ایمان و معنویت در رأس امور جامعه اسلامی قرار دارد، افزود: ایمان مهم‌ترین شاخصه حکومت اسلامی است به طوری که مردم بر پایه ایمانی که دارند توانسته‌اند بر تمام مشکلات غلبه کنند.

وی تصریح کرد: در دوران شاهنشاهی که ظلم بر مردم حاکم بود، مردم ایران با اعتقاد و ایمانی که داشتند در تمام عرصه‌ها حضور یافتند و حکومت استکبار را شکست دادند.

امام جمعه موقت بجنورد ادامه داد: اگر ایمان، معنویت، عدالت اجتماعی، علم و معرفت در جامعه حاکم شود در تمام عرصه‌ها موفق خواهیم شد.

جاجرمی در ادامه سخنان خود به سیل اخیر که بیشتر نقاط کشور را فرا گرفته اشاره کرد و گفت: ضرورت دارد تمام مسئولان با همت خود و مردم با کمکی که می‌توانند داشته باشند دست به دست یکدیگر دهند تا هرچه سریع‌تر مشکلات برطرف شود.

وی بیان کرد: جاری شدن سیل این تجربه را به سازنده‌ها داد تا با دقت بیشتر و مصالح مستحکم‌تر ساخت و سازها را انجام دهند.

امام جمعه موقت بجنورد افزود: مسئولان در این بحران ثابت کردند که همیشه در مشکلات پیش آمده همراه مردم هستند و به آنان کمک می‌کنند.

وی ادامه داد: حضور مردم و کمک رسانی آنان به مردم سیل زده نشان از این دارد که در مشکلات کنار یکدیگر هستند و اخوت و برادری خود را به جا می‌آوردند.

جاجرمی تصریح کرد: باید از استاندار، تیم سپاه و بسیج قدردانی شود چراکه همیشه پای کار هستند و با اعزام نیروهای جهادی و کمک به مردم سیل زده و تأمین امکانات رفاهی مشکلات را رفع کردند.

وی در ادامه به ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: این روز در تاریخ ایران اسلامی بسیار ارزش مند است چرا که مردم با رأی آری سرنوشت خود را مشخص کردند.

امام جمعه موقت بجنورد اظهار کرد: مردم ایران با آمدن به پای صندوق رأی به جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی رأی دادند.

جاجرمی افزود: مردم نظام جمهوری اسلامی ایران همراه نشان داده‌اند تا جان دارند از نظام، انقلاب و راه شهدا دست بر نخواهند برداشت و هر مشکلی که پیش آید ایستاده‌اند و دشمنان را شکست خواهند داد.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات مردم ایران باید کم شود و مسئولان تلاش خود را بیشتر کنند، گفت: ضرورت دارد مسئولانی شایسته‌ای که دلسوزانه برای مردم خدمت می‌کنند، انتخاب شوند.

کد خبر 4577916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha