۱۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۶:۲۹

در گفتگو با مهر عنوان شد:

ایلام در دسترس نیست/اختلال ارتباطی در استان ادامه دارد

ایلام در دسترس نیست/اختلال ارتباطی در استان ادامه دارد

ایلام - اختلال ارتباطی از شب گذشته تاکنون مشکلات زیادی را برای مردم استان به وجود آورده است، این در حالی است که مردم بیشتر مناطق استان درگیر سیلاب هستند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایلام در این ارتباط در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حوالی ساعت ۲:۳۰ دقیقه شب گذشته متوجه شدیم که مسیر ارتباطی استان ایلام با سایر استان‌های همجوار قطع شده، بعد از بررسی علت در سه مسیر به سمت استان لرستان، خوزستان و کرمانشاه قطعی فیبر نوری که متعلق به شرکت زیرساخت را مشاهده کردیم.

حشمت اسدی افزود: پس از بررسی و پیگیری لازم متوجه شدیم دو مسیر آنها در داخل استان کرمانشاه و لرستان یعنی حد فاصل گیلان غرب به سمت سرپل ذهاب و از طریق لرستان بین کوهدشت به سمت خرم آباد قطعی شده بود.

وی عنوان کرد: علاوه بر این دو مسیر، از سمت استان ایلام به سمت خوزستان به علت رانشی که حد فاصل تونل راه کربلا به سمت جاده صالح آباد اتفاق افتاده بود، متأسفانه فیبرنوری به سمت خوزستان هم قطع شده شده بود یعنی عملاً ارتباط ما با خارج از استان قطع شده بود.


وی تصریح کرد: مسئولیت حفظ و نگهداری ارتباطات با خارج از استان بر عهده شرکت زیرساخت است که در این راستا همکاران در شرکت زیرساخت نهایت تلاش را انجام دادند اما با توجه به این که دو مسیری که خارج از استان ما بود مسئولیت آن به عهده دو استان بود، به دلیل اینکهامکان برقراری تماس با آن‌ها نبود لاش همکاران را به سمت مسیر داخل استان متمرکز کردیم که این مسیر را نرمال و ارتباطات برقرار شود.

وی ادامه داد: این که موجب شده ارتباط تلفن‌های همراه یعنی به سمت خارج از استان قطع شود، اما خوشبختانه شبکه مخابراتی داخل استان یعنی تلفن ثابت حفظ شد و تلاش می‌شود مشکلات دیگر تا ساعاتی دیگر رفع شود.
 

کد خبر 4579870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha