۱۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۵۷

رئیس توزیع برق شهرستان نهاوند:

۱۹ روستای نهاوند همچنان در خاموشی به سر می‌برند

۱۹ روستای نهاوند همچنان در خاموشی به سر می‌برند

نهاوند- رئیس توزیع برق شهرستان نهاوند گفت: ۱۹ روستای نهاوند همچنان در خاموشی به سر می‌برند.

رضا شیر دره در گفتگو با خبرنگار مهر از جدیدترین آمار خاموشی‌های شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۹ روستا در شهرستان نهاوند بدون برق هستند.

وی بابیان اینکه از این تعداد ۸ روستا در بخش خزل، ۸ روستا در بخش مرکزی و ۳ روستا در بخش زرین‌دشت هستند، تصریح کرد: علت قطعی برق روستاهای برجک، عشوند و بانه سره شکستگی ۸ اصله پایه فشار متوسط برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز بابیان اینکه ۹۵ اکیپ عملیاتی برق در سطح استان همدان فعال هستند از قطعی برق در ۶۴ روستای استان همدان خبر داد و گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی تمام نیروهای شرکت در حال آماده‌باش کامل هستند.

محمدمهدی شهیدی با اشاره به فعالیت اکیپ‌ها افزود: ۹۵ اکیپ عملیاتی برق در سطح استان همدان در حال فعالیت و خدمت‌رسانی به مردم هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: در حال حاضر در مناطق شهری هیچ مشکلی نداریم و به‌طور کامل برق‌دار است.

اکیپ‌های عملیاتی در حال رفع مشکل هستند

وی با اشاره به وضعیت برق روستاها ادامه داد: در حال حاضر ۶۴ روستا در سطح استان بی‌برق هستند که اکیپ‌های عملیاتی در حال رفع مشکل آن‌ها هستند.

شهیدی یادآور شد: تعداد روستاها با توجه به شرایط جوی و اختلاف بارشی که در مناطق مختلف داریم متغیر است که امیدواریم با تلاش و همت نیروها قبل از تاریکی هوا تعداد قابل‌توجهی از روستاها برق‌دار شوند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ۵ روستا در همدان، ۲۵ روستا در بهار، ۳ روستا در تویسرکان، ۱۴ روستا در نهاوند، ۸ روستا در ملایر، ۴ روستا در اسدآباد، ۲ روستا در کبودرآهنگ و ۳ روستا در فامنین قطع هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خاطرنشان کرد: صبح امروز در شهرستان بهار مشکلی وجود نداشت اما با توجه به‌شدت بارش و کولاک برف در مناطق روستایی تعدادی از فیدرها دچار مشکل شدند که نیروهای عملیاتی با برنامه‌ریزی دقیق و تقسیم‌کار در حال رفع آن هستند.

وی ضمن تقدیر از صبر و شکیبایی مردم ابراز داشت: از هم استانی‌ها درخواست می‌شود در صورت مشاهده مشکل در تأسیسات برق آن را به سامانه تلفنی ۱۲۱ اطلاع دهند.

کد خبر 4579980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha