۱۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۰۲

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ری خبر داد؛

طغیان رودخانه کن کاملاً مهار شد

طغیان رودخانه کن کاملاً مهار شد

ری- معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ری از مهار کامل طغیان رودخانه کن خبر داد.

مجتبی خانجانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص طغیان رودخانه کن گفت: در حال حاضر شرایط در حالت عادی است و طغیان رودخانه کن کاملاً مهار شده و شرایط زندگی در کلیه معابر اصلی به شرایط طبیعی باز گشته است.

خانجانی افزود: عوامل امدادی و خدماتی در حال رفع آب ماندگی‌ها مکان‌های دارای عدم کشش نهر با استفاده از کفکش می‌باشند و شهرداری نیز در حال شستشو و پاکسازی معابر می‌باشد.

وی بیان داشت: با توجه به احتمال ریزش دیواره‌های رودخانه کن و کرج در ساعاتی آتی از همه شهروندان عزیز درخواست داریم که از نزدیک شدن به این رودخانه‌ها پرهیز کنند و با توجه به احتمال بارندگی در روز سیزده فروردین ماه تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان همچنان در وضعیت آماده باش قرار دارند.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ری با بیان اینکه بر اثر بارش شدید رودخانه کهریزک طغیان کرده و آب وارد خیابان‌ها شده بود گفت: در محدوده کهریزک (سه راه قلعه شیخ) توسط مأمورین راهور و راهداری مسدود و کلیه ساکنین مسکن مهر منازل خود را تخلیه کردند و روستای جهان آباد (بخش کهریزک) تا ساعت ۲۳ دیشب تخلیه شد و خوشبختانه با تدبیر به موقع از خسارات جانی و مالی به سکنه این روستا جلوگیری به عمل آمد.



 

کد خبر 4580380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha