۱۵ فروردین ۱۳۹۸، ۱۰:۵۴

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد؛

ایجاد نظم و امنیت در منطقه و امداد رسانی به سیل‌زدگان لرستان

ایجاد نظم و امنیت در منطقه و امداد رسانی به سیل‌زدگان لرستان

خرم‌آباد- فرمانده نیروی انتظامی، از ایجاد نظم و امنیت در منطقه و امداد رسانی به سیل‌زدگان لرستان توسط نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری صبح امروز پنج شنبه در بدو ورود به لرستان و در فرودگاه خرم آباد در سخنانی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در همان ساعات اولیه سیلاب در کنار مردم سیل زده بود و در این راستا تعداد پرسنل نیروی انتظامی در پلدختر تقویت شد، اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر نظم و امنیت خوبی در این مناطق حاکم است.

وی با بیان اینکه با اقدامات و تمهیدات اندیشیده شده از سو استفاده برخی افراد در منطقه جلوگیری به عمل آمد و با همکاری مردم پلدختر منطقه به حالت عادی برگشته است، تصریح کرد: نیروی انتظامی در کنار مردم سیل زده لرستان خواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه وظیفه نیروی انتظامی ایجاد نظم و امنیت و گسترده کردن چتر امنیتی در این مناطق است، عنوان کرد: در این راستا هر اقدامی که نیاز بوده با قاطعیت از سوی نیروی انتظامی انجام می‌گیرد.

سردار اشتری، تاکید کرد: در کنار ایجاد نظم و امنیت، نیروی انتظامی کار امداد رسانی به سیل زدگان را نیز انجام خواهد داد.

وی، بیان داشت: بهداری و همچنین حوزه مهندسی و معاونت‌های نیروی انتظامی به مردم سیل زده لرستان امدادرسانی خواهد کرد و در کنارشان هستند.

کد خبر 4581289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha