۱۵ فروردین ۱۳۹۸، ۱۶:۲۹

سردار اشتری بعد از بازدید مناطق سیل‌زده:

مسئولان در خدمت رسانی سریع‌تر عمل کنند/در حوزه امنیت مشکلی نداریم

مسئولان در خدمت رسانی سریع‌تر عمل کنند/در حوزه امنیت مشکلی نداریم

خرم‌آباد- فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه انتظار می‌رود مسئولان در خدمات‌رسانی به مردم سریع‌تر عمل کنند، گفت: خوشبختانه در زمینه نظم و امنیت مشکلی نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری بعدازظهر امروز پس از بازدید از شهرهای سیل زده لرستان به خبرنگاران گفت: ما از صبح از شهرهای معمولان و پلدختر بازدید داشتیم و در پلدختر در چند منطقه از نزدیک با مردم دیدار کردیم.

وی با بیان اینکه آسیب زیادی به مردم عزیز ما رسیده است و باید کمک‌ها سریع‌تر و کامل‌تر به دست مردم برسد تصریح کرد: در حوزه امنیتی و نظم شهر پلدختر مشکل خاصی نداشتیم و در خدمت مردم به صورت شبانه روز هستیم.

هزار نیروی کمکی از روز گذشته در پلدختر استقرار پیدا کردند

سردار اشتری با اشاره به اینک هزار نفر از نیروهای کمکی از روز گذشته وارد شهر پلدختر شده و استقرار پیدا کردند، ادامه داد: در زمینه نظم و امنیت مشکلی نداریم و در حوزه امداد رسانی هم کمک کار دستگاه‌های امدادرسان هستیم.

وی با اشاره به اینکه برای هماهنگی بین نیروی انتظامی جلسه‌ای با حضور استاندار، فرماندار و مسئولان هلال احمر داشتیم، یادآور شد: مشکل مقداری برای توزیع مواد غذایی بود که رفع شد و امیدواریم هر چه سریع‌تر به دست مردم برسد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با یادآوری اینکه مردم و مسئولان باید در خدمت رسانی به مردم سریع‌تر عمل کنند، ابراز امیدواری کرد که ظرف یکی دو روز آینده وضعیت طبیعی‌تر شود.

نیروی انتظامی تا پایان کار در خدمت مردم است

سردار اشتری ادامه داد: از نظر زیر ساخت و جبران خسارات زمان می‌برد ولی اسکان موقت و امداد و نجات انجام می‌شود و امیدواریم مشکلات هر چه زودتر حل شود.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی هم تا پایان کار و هر موقع لازم باشد در خدمت مردم است، گفت: انتظار می‌رود هرچه زودتر مایحتاج اولیه تأمین شود.

فرمانده ناجا با بیان اینکه بنده در چند محل در پلدختر با مردم صحبت کردم و منازل را دیدم و اطمینان دادم با نظم و امنیت بیشتر خدمات رسانی انجام شود، یادآور شد: مردم پای کار بودند و با کمترین امکانات کار را انجام می‌دهند، اگر مسئولان سرعت عمل را بیشتر کنند نتیجه بهتری می‌گیریم.

کد خبر 4581540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha