۱۵ فروردین ۱۳۹۸، ۲۳:۳۷

لیگ دسته اول فوتبال کشور؛

تیم فوتبال آلومینیوم اراک از سد مس‌ رفسنجان گذشت

تیم فوتبال آلومینیوم اراک از سد مس‌ رفسنجان گذشت

اراک- هفته سی ام مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان با برتری تیم آلومینیم اراک با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم مس رفسنجان در اراک پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سی ام مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان با هفت دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که عصر پنجشنبه تیم فوتبال آلومینیوم اراک میزبان تیم فوتبال مس رفسنجان بود.

براساس این گزارش، این دیدار در حالی بین دو تیم آلومینیوم اراک و مس رفسنجان در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی (ره) اراک پیگیری شد که تیم فوتبال آلومینیوم اراک در شرایط مطلوب در جدول لیگ قرار دارد و برای کسب شرایط مطلوب‌تر در هفته‌های پایانی لیگ تمام توان خود را به کار بسته، از سوی دیگر تیم فوتبال مس رفسنجان که هم اکنون در رده دهم جدول لیگ قرار دارد تلاش می‌کند تا از جایگاه بهتری در جدول برخوردار شود.

در نیمه اول دروازه هر دو تیم بسته ماند. در دقیقه ۸۳ اولین گل بازی توسط بازیکن اراک وارد دروازه تیم فوتبال مس رفسنجان شد، اما از سوی داور آفساید و گل مردود اعلام شد. اما بازیکنان تیم فوتبال آلومینوم اراک مصمم بودند که نتیجه بازی را به نفع خود رقم بزنند و بر همین اساس بر شدت حملات روی دروازه مس رفسنجان افزودند.

سرانجام در دقیقه ۹۳( وقت اضافه بازی)، آلومینیوم با گشودن دروازه تیم مس رفسنجان با ضربه پنالتی ایمان باصفا، پیروزی خود را جشن گرفت و در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم اراک پایان یافت.

گفتنی است تیم فوتبال آلومینیوم اراک تا پایان بازی قبل با کسب ۴۲ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ فوتبال دسته یک قرار داشت.

محمد حسین محرابیان با شماره ۷ و حمید طاهر فرد با شماره ۸۸ بازیکنان تیم رفسنجان بودند که از داور اخطار دریافت کردند. همچنین مرتضی هوشیار، هاشم خدا بنده لو و فرهاد امینی داوری مسابقات را بر عهده داشتند.

مسعود پورمحمد، رامتین سلیمان زاده، مجید عبدی، ابوالفضل قربانی، مهدی ترکمانی، سیدمهدی حسینی، ایمان باصفا، میثم آقایی، محمود قائد رحمتی، پوریا آریا کیا، حجت اسلامی، امیرحسین حسن پور، حسین احمدلو، وحید فارغ مهدی خلج، عباس یحیی بیگی، علی رئیسی و ایمان شورابی اعضای تیم فوتبال آلومینیوم اراک را تشکیل می‌دهند و رهبری این تیم برعهده فرزاد کمانلو است

کد خبر 4581672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha