۱۷ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۳۱

سخنگوی سازمان آتش نشانی خبر داد

حضور بیش از ۶۰ نیروی آتش نشان در مناطق سیل زده

حضور بیش از ۶۰ نیروی آتش نشان در مناطق سیل زده

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حضور بیش از ۶۰ نیروی آتش نشان در مناطق سیل زده گلستان و لرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلال ملکی با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در مناطق سیل زده از سوی نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران اظهار کرد: کماکان نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران در لرستان و در شهر پلدختر حضور دارند.

وی با بیان اینکه هم اکنون نیروهای آتش نشانی شهرداری تهران در استان لرستان به ارائه کمک‌های مردمی مشغول هستند، اضافه کرد: آب در پلدختر در حد بسیار زیادی تخلیه شده و هم اکنون در حال به گل نشستن است، به همین منظور نیروهای آتش نشانی شهرداری تهران با تجهیزاتی همچون بیل و لودر در حال گل روبی هستند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، هم اکنون ۲۳ نیروی آتش نشانی و ۳ نیروی مدیریت بحران در آخرین گروه به استان لرستان اعزام شدند.

ملکی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۴۰ نیروی آتش نشان شهرداری تهران در شهرها و روستای استان گلستان حضور دارند، عنوان کرد: در این استان نیروها کماکان مشغول تخلیه آب هستند؛ اگرچه آب در سطح معابر تا حد زیادی کاهش پیدا کرده است.

وی تاکید کرد: نیروهای آتش نشانی در برخی از مناطق این استان هم در حال گل روبی هستند.

سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران در پاسخ به سوالی درباره زمان پایان حضور نیروها در استان‌های سیل زده گفت: مردم این استان‌ها به شدت از اقدامات نیروهای شهرداری اظهار رضایت می‌کنند و تا زمانی که دستور وجود داشته باشد، نیروها در این مناطق حضور دارند.

کد خبر 4582607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha