۱۷ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۴۶

دادستان عمومی و انقلاب استان سمنان:

ایجاد بانک اطلاعاتی در حوزه مدیریت بحران استان سمنان ضروری است

ایجاد بانک اطلاعاتی در حوزه مدیریت بحران استان سمنان ضروری است

سمنان - دادستان استان سمنان ایجاد بانک اطلاعاتی در حوزه مدیریت بحران استان را ضروری خواند و گفت: این امر ضمن تسریع امدادرسانی به جلوگیری از تلفات انسانی و خسارت مالی نیز کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر آسیایی بعدازظهر شنبه در نشست شورای اداری استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری ضمن بیان اینکه ابتدای سال جدید در حوزه مدیریت بحران استان با حضور تمامی نیروها و مدیران دستگاه‌های اجرایی، اقدامات بسیار مطلوبی صورت گرفت، ابراز داشت: این امر به‌تنهایی در بحران‌های سخت‌تر کافی نیست و می‌بایست بانک اطلاعاتی از امکانات و تجهیزات حوزه مدیریتی بحران در استان ایجاد شود.

وی ضمن بیان اینکه داشتن فهرستی از امکانات و تجهیزات لازم هنگام بحران می‌تواند موجب تسریع عملکردها در شرایط اضطراری شود، اضافه کرد: این امر ضمن تسریع امدادرسانی به جلوگیری از بروز تلفات انسانی و خسارت مالی نیز کمک می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب استان سمنان ضمن بیان اینکه در سال جدید باید کوشید تا برای دستیابی به رونق تولید، قوانین حمایتی مناسب باقابلیت اجرایی و پشتوانه بودجه‌ای مطلوب، تصویب شود، ابراز داشت: مدیریت در صادرات و واردات کالا می‌تواند مشوقی برای تولید باشد لذا این امر باید در دستور کار نهادهای ذی‌ربط قرار گیرد.

آسیابی بابیان اینکه دستگاه قضائی به‌صورت ویژه برای تحقق رونق تولید تمام توان و تلاش خود را در سال ۹۸ به کار خواهد گرفت، تصریح کرد: برخورد با قاچاق کالا و حمایت از کالای ساخت تولید داخل ازجمله مواردی که دستگاه قضا به‌طورجدی در راستای تحقق شعار سال به آن اهتمام دارد.

وی اضافه کرد: نقش مجلس شورای اسلامی نیز در تحقق شعار سال بسیار مؤثر است به این طریق که با تصویب قوانین حمایتی دارای ضمانت اجرایی و تضمین اعتبارات ویژه می‌تواند بخش خصوصی را برای رونق تولید به کار گرفته و اقتصاد را رونق دهد.

کد خبر 4582888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha