۱۸ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۴۲

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

استاندار البرز به عملکرد سال گذشته شورای شهر کرج نمره قبولی داد

استاندار البرز به عملکرد سال گذشته شورای شهر کرج نمره قبولی داد

کرج - استاندار البرز به عملکرد سال گذشته شورای شهر کرج نمره قبولی داد و گفت: اعضا به حاشیه نمی‌پردازند و اختلاف‌سلیقه‌هایی که دارند هم طبیعی است.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیز الله شهبازی پیش از ظهر یکشنبه پس از حضور در جلسه رسمی شورای شهر کرج در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش‌های اخیر، اظهار کرد: خوشبختانه با فعالیت مثبت مدیریت شهری کرج این شرایط را بدون خسارت جانی و مالی پشت سر گذاشتیم.

وی با تأکید بر اینکه اتحاد، همدلی میان قوای سه‌گانه ازجمله قوه مجریه و دولت با نهادهای شوراها اهمیت بالایی دارد، گفت: شورای شهر کرج باید برنامه محور باشد.

استاندار البرز در بخش دیگری با اشاره به اهمیت پروژه متروی کرج، گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام‌شده در خصوص فروش اوراق مشارکت ۲۵۰ میلیارد تومانی و حمایت دولت امیدواریم با تزریق این مبلغ به مترو شاهد پیشرفت این پروژه سرنوشت‌ساز باشیم.

شهبازی اضافه کرد: از شهردار کرج انتظار می‌رود کار اجرای شش کیلومتر از خط دو قطار شهری کرج هر چه زودتر به سرانجام برسد، دولت نیز وعده داده در پیشبرد پروژه بزرگراه شمالی مساعدت‌های لازم را انجام دهد.

وی به وعده وزیر راه در خصوص بهره‌برداری از پروژه همت تا تیرماه سال جاری، گفت: با تکمیل بزرگراه شمالی شاهد کاهش ترافیک خواهیم بود.

استاندار البرز در بخش دیگری و در پاسخ به این سوال که به عملکرد سال گذشته شورای شهر کرج چه نمره‌ای می‌دهید، گفت: بنده سال‌ها معلم بوده‌ام به نظرم نمره شورای شهر کرج قابل‌قبول است، خروجی منفی به‌ویژه در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی ندیده‌ام.

شهبازی با تأکید بر اینکه شورای شهر کرج حاشیه‌ای ندارد و اگر اختلاف‌سلیقه‌ای وجود دارد برای اتخاذ بهترین تصمیم است، گفت: شاهد بلوغ فکری، اجتماعی و فرهنگی در شورای شهر هستیم، اعضا به حاشیه نمی‌پردازند و اختلاف‌سلیقه‌هایی که دارند هم طبیعی است زیرا درنهایت به نقطه‌ای مشترک و مثبت برای عمران و آبادانی کرج ختم می‌شود.

وی در ادامه به اهمیت پاسداشت زحمات نیروهای خدمات شهری ازجمله پاکبان ها اشاره کرد و گفت: حضور نیروهای خدمات شهر در روزهای بارانی قابل‌تقدیر است.

کد خبر 4583837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha