۱۸ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۵۷

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

مدیر باشگاه سرخ پوشان پاکدشت هیچ شناختی از فوتبال ندارد

مدیر باشگاه سرخ پوشان پاکدشت هیچ شناختی از فوتبال ندارد

مربی سابق تیم سرخ پوشان گفت: مالک این باشگاه فردی را برای مدیریت انتخاب کرده که هیچ شناختی از فوتبال ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سرخ پوشان پاکدشت از تیم‌های جدیدالورود به فوتبال است که با خرید امتیاز تیم استقلال جنوب تهران، اولین سال حضورش در فوتبال را با لیگ یک آغاز کرد.

این تیم فصل را با فرهاد کاظمی آغاز کرد و در حالی که در پایان نیم فصل جایگاه خوبی در جدول داشت و کارشناسان شانس زیادی برای صعود این تیم قائل بودند، کاظمی از آن جدا شد تا محمود فکری جایگزینش شود.

فکری هم میهمان کوتاه مدت نیمکت سرخ پوشان بود و وی نیز بعد از پنج بازی از این تیم کنار گذاشته شد و جای خود را به مهدی پاشازاده داد.

یکی از مربیان سابق این تیم سعید عزیزیان است که امروز رسماً شکایتش را بابت طلبی که از این تیم دارد تسلیم کمیته انضباطی کرد.

عزیزیان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تأیید این مطلب اضافه کرد: مدیران این باشگاه برای پرداخت مطالباتم بنده را سرکار گذاشتند و آنها ناچارم کردند تا شکایت کنم.

وی افزود: من نمی‌دانم مالک این باشگاه چرا خارج از کشور سکونت دارد و نمی‌تواند یا نمی‌خواهد به ایران بازگردد و این ارتباطی به من ندارد، اما این را می‌گویم که این آقا باید فردی واجد شرایط و ذیصلاح را بعنوان مدیر و جانشین خودش انتخاب کند.

مربی سابق سرخ پوشان گفت: فردی که تنها به دلیل عضویتش در شورای شهر از سوی مالک باشگاه به عنوان مدیرعامل انتخاب شده هیچ شناختی از فوتبال ندارد و حتی الفبای فوتبال را هم بلد نیست. ایشان فکر می‌کند مدیریت در فوتبال فقط مربی عوض کردن است.

عزیزیان گفت: نمی‌دانم این آقایان که قادر به حل کردن مشکلات یک باشگاه نیستند، چطور در شورای شهر می‌خواهند مشکلات یک شهر و مردم آن را حل کنند. این آقایان فکر نکنند چون عضو شورای شهر هستند می‌توانند هر طور بخواهند با ما برخورد کنند.

وی بیان داشت: من به همراه چند نفر دیگر از طلبکاران این باشگاه شکایت مان را رسماً تقدیم کمیته انضباطی کردیم و انتظار داریم فدراسیون در این خصوص با ما مساعدت نماید. از رئیس فدراسیون، رئیس سازمان لیگ و رئیس کمیته انضباطی تقاضا دارم که نسبت به ما مساعدت نمایند و کمک کنند تا به حق مان برسیم.

کد خبر 4583941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha