۱۹ فروردین ۱۳۹۸، ۱۰:۴۹

رئیس هیئت بدمینتون قم به مهر خبر داد؛

تداوم حضور تیم‌های بدمینتون قم در لیگ‌های کشور

تداوم حضور تیم‌های بدمینتون قم در لیگ‌های کشور

قم - رئیس هیئت بدمینتون استان قم از تداوم حضور تیم‌های بدمینتون قم در لیگ‌های مردان و زنان کشور خبر داد.

محمد حسن حسین زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پس از سال پرکار ۹۷ برای بدمینتون قم، برنامه‌های تازه ای برای توسعه این رشته در قم در سال ۹۸ در دست اقدام قرار دارد که محورهای کلی آن آموزش و استعدادیابی، و توسعه بخش قهرمانی از طریق حضور در رویدادهای مفید است.

وی افزود: تداوم حضور تیم‌های بدمینتون قم در لیگ‌های مردان و زنان کشور یکی از برنامه‌های جدی هیئت بدمینتون استان قم در سال ۹۸ است البته برای تقویت این برنامه نیاز به حامیان مالی داریم و جذب منابع مالی برای این منظور یکی از اهداف ماست.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: تیم بدمینتون بانوان قم در سال ۹۷ در لیگ دسته اول کشور حضور داشت و امسال نیز در این جایگاه به مسیر خود ادامه می‌دهد و در بخش مردان نیز در صورتی که شرایط فراهم باشد در لیگ برتر کشور حضور پیدا می‌کنیم و باید منتظر تصمیمات آتی فدراسیون بدمینتون باشیم.

حسین زاده بیان داشت: بدمینتون قم از تعدادی بازیکن جوان و مستعد برخوردار است که این نفرات می‌توانند آینده روشنی در بدمینتون ایران داشته باشند اما حضور آنها در میادین بزرگ به رشد آنها کمک می‌کند و فراهم سازی زمینه حضور در این نوع میادین بر عهده هیئت بدمینتون و تلاش شخصی بازیکنان است.

وی عنوان کرد: در حوزه سخت افزاری، بدمینتون قم همچنان از وجود سالن اختصاصی مرحوم فرهمند برخوردار است و تمامی فعالیت‌های متمرکز هیئت بدمینتون در این سالن اختصاصی انجام می‌شود البته از فعالیت‌های باشگاه‌های خصوصی در سایر نقاط قم نیز استقبال می‌کنیم.

کد خبر 4584310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha