۱۹ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۰۷

فرماندار پیشوا مطرح کرد؛

ارائه تسهیلات به روستاهای دارای طرح اشتغال زایی در روستاها

ارائه تسهیلات به روستاهای دارای طرح اشتغال زایی در روستاها

پیشوا- فرماندار پیشوا گفت: در سال جدید برای روستاهایی که طرح اشتغالزایی ارائه کنند از ۵۰۰ میلیون تا هر میزان که مورد نیاز باشد تسهیلات ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی پیش از ظهر دوشنبه در جمع دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرستان پیشوا ایجاد اشتغال را یکی از تکالیف دهیاران عنوان و تصریح کرد: اقدامات خوبی در حوزه اشتغال روستایی صورت گرفته اما نیازمند برنامه ریزی منسجم‌تری برای رونق کسب و کار در روستاهای شهرستان طی سال جدید هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امسال از سوی رهبر معظم انقلاب سال «رونق تولید» نام گرفته دهیاران باید با مدیریت عالمانه در این زمینه اقدامات ویژه ای صورت دهند و با ارائه طرح‌های اشتغالزایی زمینه رونق کسب و کار و تولید را در جهت تحقق منویات رهبری فراهم کنند.

فرماندار شهرستان پیشوا افزود: در سال جدید برای روستاهایی که طرح اشتغالزایی ارائه کنند از ۵۰۰ میلیون تا هر میزان که مورد نیاز باشد تسهیلات ارائه می‌شود تا زمینه ایجاد درآمد پایدار در روستاها فراهم شود.

وی پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاها را یکی دیگر از تکالیف مهم دهیاران دانست و گفت: باید مورد به مورد و روستا به روستا بررسی و نظارت شود و در صورت تخلف برخورد و امحا صورت گیرد تا هیچ اثری از ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی باقی نماند.

عباسی افزود: دهیاران تا شعاع ۵۰۰ متری روستا مکلف به مراقبت هستند و در خارج از شعاع نیز این وظیفه بر عهده جهاد کشاورزی است، اما همکاری دهیاران و ارائه گزارش آنان نیز مورد نیاز است.

وی تصریح کرد: اراضی کشاورزی در شهرستان ما از اهمیت و ارزش خاصی برخوردار است و باید از این ظرفیت شهرستان مراقبت کنیم تا مردم از این نعمت بهره کافی را ببرند.

کد خبر 4584559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha