۱۹ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۵۹

استاندار بوشهر:

بوشهر شایسته بهترین‌ها است/ استان باید به جایگاه ویژه خود برسد

بوشهر شایسته بهترین‌ها است/ استان باید به جایگاه ویژه خود برسد

استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر شایسته بهترین‌ها است و امیدواریم این استان با نگاه مسئولان به جایگاه ویژه خود در سطح کشور برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت روز فناوری هسته‌ای و دیدار با کارکنان نیروگاه اتمی بوشهر با تبریک روز فناوری هسته‌ای اظهار داشت: یکی از دلایل عصبانیت دشمنان از ایران به خاطر داشتن همین دانش فناوری هسته‌ای است و به هیچ عنوان نمی‌خواهند که ما دانش هسته‌ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از نمادهای اقتدار ایران اسلامی، دانش هسته‌ای است، تصریح کرد: نیروگاه هسته‌ای بوشهر، نیروگاه نطنز و سایر دستاوردهای عرصه انرژی نماد ما می‌توانیم است که ملت ایران و نیروی انسانی متعهد این کشور می‌توانند به قله‌های بلند پیشرفت دست پیدا کنند.

استاندار بوشهر بیان کرد: توسعه کشور در همین دانش هسته‌ای نهفته است و کسانی که امروز دم از حقوق بشر می‌زنند نمی‌خواستند ایران به دانش هسته‌ای دست پیدا کند لذا حتی از دادن دارو هم به ما دریغ می‌کردند.

گراوند یادآور شد: نیروگاه اتمی بوشهر، نماد عزت، اقتدار و سربلندی جمهوری اسلامی است و ما به این نماد افتخار می‌کنیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه آینده سازان کشور باید راه دانشمندان هسته‌ای را دنبال کنند، افزود: استان بوشهر شایسته بهترین‌ها است و با افتخار میزبان نیروگاه اتمی و تأسیسات عظیم صنعت نفت است و امیدواریم این استان با نگاه مسئولان به جایگاه ویژه خود در سطح کشور برسد.

کد خبر 4584946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha