۲۰ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۲۴

هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا؛

استقلال در آرامش برد/ اولین پیروزی آسیایی آبی ها در غیاب رحمتی

استقلال در آرامش برد/ اولین پیروزی آسیایی آبی ها در غیاب رحمتی

تیم فوتبال استقلال در حالی اولین پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد که تعداد زیادی غایب داشت و شاخص ترین آنها سید مهدی رحمتی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ قهرمانان آسیا در هفته سوم برای آبی پوشان خوشایند بود. آنها با یک پیروزی خوب مقابل تیم مدعی الهلال نه تنها به جدول این مسابقات بازگشتند تا به زندگی در گروه مرگ امیدوار شوند، بلکه می‌توانند امیدوار باشند تا حدودی هم بحرانی که پس از دربی برایشأن پیش آمده بود را پشت سر بگذارند.

آبی پوشان در حالی اولین پیروزی آسیایی و اولین پیروزی در سال ۹۸ را جشن گرفتند که تعداد زیادی از بازیکنان این تیم به دلایل مختلف در این بازی فرصت حضور پیدا نکردند.

مهمترین غایب استقلال در بازی دیشب وریا غفوری بود که مثل دیدارهای اخیر این تیم به دلیل مصدومیت در ترکیب حضور نداشت.

بزرگترین غایب آبی پوشان در این بازی هم سید مهدی رحمتی بود همچنان در پی حاشیه‌های دربی مورد غضب هواداران قرار گرفته و به همین دلیل سید حسین حسینی جای او را گرفت.

فرشید باقری هم از دیگر بازیکنان اصلی استقلال بود که بنا به دلایل انضباطی بازی شب گذشته را از دست داد.

یکی دیگر از بازیکنان شاخص استقلال که گفته می‌شود این بازی را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد، روزبه چشمی بود که جانشین وی محمد دانشگر توانست نمایش قابل قبولی ارائه دهد. دانشگر در کنار موفقیت در کارهای دفاعی، یک پاس گل هم در این بازی داد تا بازی خوبش را کامل کند.

شاگردان شفر در غیاب این نفرات توانستند تیم پر ستاره الهلال عربستان را با نتیجه ۲ بر یک شکست داده تا امیدهای آنها برای صعود از گروه مرگ زنده شود.

کد خبر 4585444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha