۲۰ فروردین ۱۳۹۸، ۱۰:۲۸

فرماندار پیشوا:

فراگیری بیمه حوادث در روستاهای پیشوا یک ضرورت است

فراگیری بیمه حوادث در روستاهای پیشوا یک ضرورت است

پیشوا- فرماندار پیشوا گفت: فراگیری بیمه حوادث در روستاهای پیشوا یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در فرمانداری پیشوا به بلاخیز بودن کشور اشاره و اظهار داشت: اصل پیشگیری مهم‌تر از هر چیزی است و هر کس مسئولیتی بر عهده دارد باید مسلط بوده و پیش بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم را انجام دهد.

وی با تأکید بر ضرورت آمادگی برای مدیریت بحران در زمان بروز حوادث طبیعی، گفت: فراگیری بیمه حوادث در روستاها یکی از ضرورت هاست و دهیاران و شوراهایی که نسبت به این موضوع غفلت داشته اند باید هرچه سریع‌تر در این زمینه اقدام کنند تا در صورت بروز هرگونه خسارت، آلام مردم کاهش یابد.

فرماندار شهرستان پیشوا به طرح بیمه اجتماعی روستاییان نیز اشاره و تصریح کرد: در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته اما نیازمند توسعه و گسترش است.

وی با بیان اینکه بیمه‌ها نیز باید به تعهدات خود عمل کنند، افزود: بنیاد برکت زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) دارای ظرفیت‌های بسیاری است که باید برای توسعه زیرساخت‌ها و ارتقای شاخص‌های زندگی روستاییان از آن بهره گرفت.

عباسی با اشاره به آغاز طرح مقاوم سازی بافت فرسوده در روستای قاسم آباد، گفت: بناست که همه روستاها به صورت همسان و همگام موضوع مقاوم سازی را به عنوان یکی از اولویت‌ها سال ۹۸ پیش ببرند.

فرماندار پیشوا با بیان اینکه دولت تسهیلات متنوعی به توسعه روستایی در همه زمینه‌ها اختصاص داده، افزود: دهیاران باید از این تسهیلات در زمان مناسب بهره کافی را ببرند تا عایدات آن نصیب روستاییان شود.

 

کد خبر 4585625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha