۲۰ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۵۷

با حضور مسئولان؛

کلنگ ساخت ایستگاه آنلاین هواشناسی در صومعه سرا به زمین زده شد

کلنگ ساخت ایستگاه آنلاین هواشناسی در صومعه سرا به زمین زده شد

صومعه سرا- کلنگ ساخت ایستگاه آنلاین هواشناسی با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان در شهرستان صومعه سرا به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر سه شنبه با حضور محمد دادرس مدیرکل هواشناسی گیلان، علی فتح اللهی فرماندار صومعه سرا و جمعی از مسئولان این شهرستان کلنگ ساخت ایستگاه آنلاین هواشناسی با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان در پارک ابریشم شهرستان صومعه سرا به زمین زده شد.

مدیرکل هواشناسی گیلان در این مراسم نیز با بیان اینکه پایه و اساس هواشناسی تولید داده و اطلاعات است، اظهار کرد: برای کسب این اطلاعات نیازمند راه انداری ایستگاه هواشناسی هستیم.

محمد دادرس وجود اطلاعات و داده در هواشناسی را سبب افزایش دقت در پیش بینی‌ها عنوان کرد و افزود: ارائه توصیه‌های هواشناسی در بخش‌های مختلف کشاورزی، عمران، راه، گردشگری از مزیت‌های راه اندازی ایستگاه هواشناسی است.

دادرس با بیان اینکه صومعه سرا یکی از شهرستان‌های فاقد ایستگاه هواشناسی بوده است، گفت: با همت مسئولان شهرستان صومعه سرا امروز شاهد آغاز عملیات عمرانی این پروژه در شهرستان هستیم.

داشتن اطلاعات دقت لازم انجام هر کاری است

فرماندار صومعه سرا نیز در ادامه این برنامه با بیان اینکه ایستگاه هواشناسی یکی از نیازهای اساسی این شهرستان است، اظهار کرد: احداث ایستگاه هواشناسی با تعامل و همکاری مسئولان شهرستان و استانی و تلاش‌های نماینده شهرستان در مجلس در حال تحقق است.

علی فتح اللهی به مزایای وجود این ایستگاه در شهرستان اشاره کرد و گفت: یکی از ملزومات اطلاعاتی در هر کاری به ویژه در بخش کشاورزی، راهداری اطلاعات هواشناسی است.

کد خبر 4586218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha