۲۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۴۴

اصغرخانی در گفتگو با مهر:

بازی با الهلال برای استقلال تمام شد/ آبی‌ها باید سپاهان را ببرند

بازی با الهلال برای استقلال تمام شد/ آبی‌ها باید سپاهان را ببرند

پیشکسوت آبی پوشان گفت: کادر فنی استقلال باید بازیکنان این تیم را از حال و هوای پیروزی بر الهلال خارج کرده تا بتوانند مقابل سپاهان هم نتیجه خوبی بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در دیداری حساس و نفس گیر توانست الهلال را در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا شکست داده تا به صعود از این گروه سخت آسیایی امیدوار شود. آبی پوشان سه شنبه شب به تهران بازگشتند تا جمعه در چارچوب لیگ برتر مقابل سپاهان قرار بگیرند.

ایوب اصغرخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کیست که اهمیت پیروزی بر الهلال را نداند و از این پیروزی خوشحال نشده باشد. استقلال یکی از هوشمندانه‌ترین بازی‌های ماه‌های اخیر خود را مقابل الهلال انجام داد که اگر غیر از این بود شانسی برای پیروزی نداشت.

وی اضافه کرد: کار خوبی که باشگاه استقلال پیش از این بازی کرد، زودتر روانه کردن تیم به قطر بود. این باعث شد تا بازیکنان کمتر با حاشیه‌هایی که در تهران برایشان پیش آمده بود مواجه باشند و بیشتر روی بازی و تمرینات تمرکز کنند.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: حالا این بازی گذشته و یک تیم حرفه‌ای نباید در باد پیروزی‌هایش هرچقدر هم که بزرگ باشد بخوابد. استقلالی‌ها هم باید الهلال را فراموش کنند و از حال و هوای این پیروزی غرورانگیز خارج شوند.

اصغرخانی گفت: اهمیت بازی با سپاهان کم از بازی با الهلال نیست. پیروزی در این بازی می‌تواند بار دیگر استقلال را به کورس قهرمانی بازگرداند اما امتیاز از دست دادن در این بازی کاملاً امیدها را از بین خواهد برد.

هافبک پیشین آبی پوشان گفت: بازی با سپاهان همیشه برای استقلال حساس و تعیین کننده بوده. اما با توجه به این که سپاهان بعد از چند سال مدعی قهرمانی شده حساسیت این بازی بسیار بیشتر است. به خصوص که در این فصل امیر قلعه نویی هدایت آن را بر عهده دارد و شناخت او از استقلال کار را برای آبی پوشان سخت‌تر خواهد کرد.

کد خبر 4586770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
      0 0
      اگر سپاهان دسیسه نکند بازی را باخته است