۲۳ فروردین ۱۳۹۸، ۹:۱۷

فردا برگزار می شود؛

جلسه فوق العاده برای کنکورهای سراسری با توجه به وقوع سیل

جلسه فوق العاده برای کنکورهای سراسری با توجه به وقوع سیل

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش دانشجو برای بررسی وضعیت برگزاری کنکورهای سراسری به دلیل وقوع سیل در برخی نقاط کشور خبر داد.

دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با توجه به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور و همچنین در پیش بودن آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸، بررسی وضعیت برگزاری آزمون‌های کشوری نیازمند جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو است.

وی افزود: از همین رو جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش دانشجو در روز شنبه ۲۴ فروردین ماه ۹۸ برگزار می‌شود و تصمیم نهایی در مورد برگزاری آزمون‌های سراسری سال ۹۸ اتخاذ می‌شود.

به گزارش مهر، پیش از این بسیاری از داوطلبان کنکورهای ارشد و سراسری با توجه به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور خواستار تغییر زمان برگزاری این آزمون‌ها شده بودند. در همین راستا برخی از نمایندگان مجلس نیز در کمیسیون آموزش امکان تغییر در زمان برگزاری کنکور سراسری و ارشد را مورد بررسی قرار دادند.

کد خبر 4587859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
      3 1
      خیلی این سازمان سنجش بدجنسه. جلسه شو گذاشته دقیقا یه روز قبل از جلسه مجلس که حرفشو به زور به کرسی بشونه. مجلس ولی نباید کوتاه بیاد باید کار خودشو بکنه بدون توجه به این جلسه سازمان سنجش.
    • محمدحسین IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
      5 0
      سلام ما به اینترنت و تلفن دسترسی نداریم لطفا به خواهش های ما توجه کنید و تاریخ کنکور عقب بندازید.
      • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
        2 0
        خواهش میکنیم با توجه به برگزاری امتحان نهایی تاریخ کنکور به مرداد موکول شود
    • لیلا IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
      2 0
      اگه میخواین بهشون کمک کنید تاریخ کنکور رو عقب بندازید، اگه بهشون سهمیه بدن ما پشت کنکوری های بقیه شهرها تظاهرات میکنیم. ما حوصله ی اینو نداریم تا آخرین کنور برای سهمیه ای که به سیل زده ها میدن پشت کنکور بمونیم
    • سهیلا IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
      3 0
      یه تصمیم عاقلانه تری بگیرند، هر سال که ما پشت کنکور میمونیم میدونن چقدر برای ما هزینه داره، اینهمه توی این گرونی هزینه کنی بعد با یه سهمیه همه چیز خراب بشه
    • شبنم IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
      1 0
      اینطوری که به سیل زده ها سهمیه میدن، کسانی که وضع مالی خوبی ندارن پشت کنکور میمونند چی؟ میدونید برای یه کنکور چقدر از مردم دزدی میشه از این چیزا اطلاع دارند و سهمیه رو به سیل زده ها میدن