۲۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۳۰

امام جمعه بجنورد:

سپاه پاسداران به انقلاب گره خورده است

سپاه پاسداران به انقلاب گره خورده است

بجنورد_امام جمعه بجنورد گفت: سپاه پاسداران به انقلاب اسلامی گره خورده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بجنورد، اظهار کرد: آمریکایی‌ها به خیال خود علیه سپاه و انقلاب نقشه می‌کشند و گربه رقصانی می‌کنند در حالی که این نقشه‌ها علیه سپاه پاسداران نتیجه‌ای نخواهد داشت.

یعقوبی افزود: ملت ایران باید بدانند همه جا دشمن وجود دارد و ذات دشمن با فریبکاری و حیله‌گری عجین شده و اگر در مقابل این متجاوزان ایستادگی کنیم قطعاً شکست خواهند خورد.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران از هفت سینی شکست ناپذیر تشکیل شده که این هفت سین عبارت عبارتند از سبز پوشی، سخت‌کوشی، سازندگی موشک نقطه زند، سامان بخش زندگی محرومان، سد مستحکم در برابر استکبار جهانی، ستبر و نستوه و سداد است.

خطیب نمازجمعه بجنورد با اشاره به اینکه آمریکا در چه فکری است ایران پر از سپاهی است، بیان کرد: آمریکا با چه کسی می‌خواهد بجنگد با ایرانی که هشت سال مقاومت کرد و چندین سال جبهه مقاومت تشکیل داد، این نقشه‌ها خیال خامی است که آمریکا در سر دارد اگر مرد عمل است به میدان جنگ بیاید.

یعقوبی گفت: آمریکا بداند سپاه یک عده خاص نیست و تنها با سپاه طرف نیست بلکه با ملت ایران طرف است پس فکر خود را بکند چرا که هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد.

وی با اشاره به نخستین سالروز درگذشت نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: آیت الله مهمان‌نواز فردی بود که خود را وقف انقلاب کرد، بنابراین باید به پاسداشت از زحمات وی در مراسم سالگرد رحلتش حقش ادا شود.

امام جمعه بجنورد همچنین با اشاره به سالروز ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان درباره بیانیه رهبر انقلاب گفت: جوانان قدر این روز را بدانند زیرا جوان داری ویژگی‌هایی همچون امید مبتکر و دارای نوآوری و ابتکار است.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم مؤمن خراسان شمالی پس از اقامت نماز جمعه به حمایت از سپاه علیه گزافه گویی های آمریکا علیه حق از باطل راهپیمایی کردند.

کد خبر 4588614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha