۲۵ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۴۲

رئیس هلال احمر بروجرد خبر داد؛

امداد رسانی ۴تیم عملیاتی هلال احمر بروجرد در مناطق سیل‌زده پلدختر

امداد رسانی ۴تیم عملیاتی هلال احمر بروجرد در مناطق سیل‌زده پلدختر

بروجرد- رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد، از امداد رسانی چهار تیم عملیاتی این نهاد در مناطق سیل‌زده پلدختر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی ظهر یکشنبه در شورای اداری شهرستان بروجرد با اشاره به حضور ۴ تیم عملیاتی هلال احمر بروجرد برای کمک رسانی در پلدختر، اظهار داشت: علاوه بر این یک تیم عملیاتی نیز در شهرستان دورود مستقر شده است.

وی، تصریح کرد: به محض استقرار ۴ تیم عملیاتی در پلدختر، ۵ هزار دفترچه بین خانوارها تقسیم شد که طبق آن اقلام مورد نیاز نیز توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد، تصریح کرد: همچنین در سیل اخیر ۶۰ روستا از شهرستان بروجرد ارزیابی شد که از این تعداد ۳۲ روستا آسیب دیده بود که با حضور در این روستاها توانستیم از مشکلات احتمالی جلوگیری کنیم.

کرمی، ادامه داد: در روستای «تنگ محمد حاجی» بخش مرکزی به دلیل رانش زمین مشکلاتی پیش آمد که در این محل اسکان اضطراری را برای مردم روستا انجام دادیم.

وی، بیان داشت: طی سیلابی شدن روستای «قلعه شمسی» بروجرد به تخلیه مرکز سالمندان امام علی (ع) و منازل مسکونی اقدام و از بروز مشکلات احتمالی پیشگیری کردیم.

رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد، افزود: تا کنون سه کامیون کمک‌های مردمی از سوی جمعیت هلال احمر بروجرد شامل ۱۵۰ هزار قرص نان، ۵ هزار بطری آب معدنی، ۳۰۰ بسته بهداشتی، ۳۰۰ بسته پوشاک، یک تن برنج، هزار قوطی انواع کنسرو و … بوده که به پلدختر اعزام شده است.

کرمی، گفت: همچنین مبلغ ۲۰ میلیون تومان وجه نقد به عنوان کمک‌های مردمی به حساب جمعیت هلال احمر واریز شده است که هم اکنون هم این کمک‌ها در حال جمع آوری است و در زمان مناسب به مناطق سیل زده لرستان منتقل خواهد شد.

کد خبر 4590391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha