۲۵ فروردین ۱۳۹۸، ۲۱:۵۱

به دلیل تداوم بارندگی؛

مدارس ۱۱ شهرستان سیستان و بلوچستان تعطیل شد

مدارس ۱۱ شهرستان سیستان و بلوچستان تعطیل شد

زاهدان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: پیرو صدور اخطاریه هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی ها و خطر وقوع سیل مدارس ۱۱ شهرستان این استان فردا دوشنبه تعطیل اعلام شد.

عبدالرحمن شهنوازی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: پیرو صدور اخطاریه هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی‌ها و خطر وقوع سیل مدارس ۱۱ شهرستان سیستان و بلوچستان فردا دوشنبه مورخ ۲۶ فروردین ماه تعطیل اعلام شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: بر اساس هشدار اداره کل هواشناسی رگبار متوسط همراه با آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی تا فردا برای بیشتر نقاط استان پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از همین رو مدارس شهرستان‌های چابهار، زابل، قصرقند، فنوج، دلگان، سرباز، زهک، نیمروز و هیرمند در تمام مقاطع و در دو شیفت صبح و عصر فردا دوشنبه مورخ ۲۶ فروردین تعطیل است.

شهنوازی گفت: همچنین با توجه به هشدارهای اداره کل هواشناسی مبنی بر آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیرها مدارس ایرانشهر و نیکشهر در تمام مقاطع در نوبت صبح دوشنبه ۲۶ فروردین ماه نیز تعطیل اعلام شده است.

وی تصریح کرد: پیرو صدور اخطاریه جوی هواشناسی مبنی بر احتمال جاری شدن سیلاب در سیستان و بلوچستان، همه دهیاران، بخشداران و فرمانداران استان تا پایان هفته در آماده‌باش هستند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: همچنین مقرر شده ادارات کل راه و راهداری‌ها در شمال و جنوب استان با توجه به اینکه ممکن است سیلاب‌ها به محورهای مواصلاتی خسارت وارد کنند، آمادگی لازم را داشته باشند.

کد خبر 4590946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha