۲۷ فروردین ۱۳۹۸، ۱۷:۰۱

به مناسبت روز مزرعه؛

کشاورزان و دامداران برتر کشوری در پیشوا گرد هم آمدند

 کشاورزان و دامداران برتر کشوری در پیشوا گرد هم آمدند

پیشوا- مراسم روز مزرعه با حضور مسئولان ارشد وزارت جهاد کشاورزی، فرماندار پیشوا و کشاورزان و دامداران برتر کشوری در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم روز مزرعه با حضور مسئولان ارشد وزارت جهاد کشاورزی، فرماندار پیشوا و کشاورزان و دامداران برتر کشوری در این شهرستان برگزار شد.

این مراسم با هدف ترویج تولید علوفه‌های متنوع با تاکید برکشت درفصل پاییز، روش‌های بهینه کاشت ردیفی ذرت علوفه‌ای و سیستم آبیاری قطره‌ای با بیشترین بهره وری در مزرعه کشت و صنعت صالحی و صفاری شهرستان پیشوا برگزار شد.

مرتضی رضایی معاون دام و طیور و عباس کشاورز معاون زراعت و بهبود تولیدات گیاهی وزارت جهاد کشاورزی، حسین عباسی فرماندار پیشوا، کریم ذوالفقاری رئیس جهاد کشاورزی استان تهران، معاونین بهبود تولیدات گیاهی به همراه کشاورزان و دامداران برتر ۱۱ استان هم اقلیم از جمله تهران، البرز، سمنان، زنجان، اصفهان، مرکزی، فارس، قم، خراسان رضوی و قزوین در این مراسم حضور داشتند.

هدف از این مراسم ترویج تولید علوفه‌های متنوع با تاکید بر کشت در فصل پاییز، روش‌های بهینه کاشت ردیفی ذرت علوفه‌ای و سیستم آبیاری قطره‌ای با بیشترین بهره وری، الگوهای متنوع تهیه سیلو با استفاده از انواع علوفه و اثرات تغذیه‌ای آنها، تصفیه بیولوژیکی پساب دامداری و استفاده از آن به عنوان آب آبیاری غنی سازی شده بود.

کد خبر 4592886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha