۲۷ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۵۶

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین:

محموله کمک‌های مردمی قزوین به مناطق سیل زده ارسال شد

محموله کمک‌های مردمی قزوین به مناطق سیل زده ارسال شد

قزوین- معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: محموله کمک های مردمی این استان در قالب یک دستگاه کامیون به مناطق سیل زده ارسال شد.

داود ارجینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کمک‌های غیر نقدی مردم نوعدوست هر یک روز در میان پس از جمع آوری و تفکیک و بسته بندی مناسب با همکاری رانندگان خیر به استان‌های خوزستان ولرستان ارسال می‌شود ادامه داد: امروز محموله‌ای به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال کمک‌های غیر نقدی مردم نوعدوست استان به مناطق سیل زده خوزستان ارسال شد.

وی عنوان کرد: این کمک‌ها شامل ۳۴ قلم کالا مشتمل بر ست‌های بهداشتی، البسه، مواد شوینده، فرش، پتو و مواد غذایی است که برای کمک به سیل زدگان این استان ارسال شد.

ارجینی با اشاره به ادامه جمع آوری کمک‌های مردمی، گفت: عموم مردم می‌توانند کمک‌های نوع دوستانه خود را از قبیل موادغذایی که زمان مصرف بیش از ۶ ماه دارند، پوشاک نو و اقلام بهداشتی در راستای کمک به هموطنان سیل زده به جمعیت هلال و یا خانه‌های هلال تحویل دهند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان اشاره کرد: مردم نوع دوست استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد تمام بانک‌ها واریز کنند، همچنین شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ بانک ملت به نام هلال احمر و ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ بانک رفاه و شماره گیری کد دستوری #۱۱۲ ۷۸۰ از دیگر راه‌های واریز کمک‌های نقدی به هموطنان سیل زده است.

کد خبر 4592969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha