۲۸ فروردین ۱۳۹۸، ۱۰:۴۹

فرمانده ناجا:

شعار استقلال و آزادی را بیش از پیش در جامعه عملی می‌کنیم

شعار استقلال و آزادی را بیش از پیش در جامعه عملی می‌کنیم

فرمانده ناجا گفت: اگر امروز آمریکا به سپاه توهین می‌کند بداند تمام مردم و نیروهای مسلح او را محکوم می‌کند و ما شعار استقلال و آزادی را بیش از پیش در جامعه عملی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری در یازدهمین جشنواره علی اکبر (جوان سرباز) که صبح امروز در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد، اظهار کرد: فرماندهان ما در دفاع مقدس بین ۱۹ تا ۳۰ سال سن داشتند؛ در عملیات فاو، سرلشکر صفوی با ۳۳ سال سن فرمانده نیروی زمینی سپاه بود و بیش از ۷۰ هزار نیرو تحت امر ایشان بودند.

وی افزود: امروز در نیروهای مسلح حضور سربازان سرنوشت‌ساز و مهم است چرا که سربازان در دفاع مقدس و حوادث بعد از آن نقش مهمی داشتند.
سردار اشتری گفت: سربازان جوان با روحیه انقلابی و جهادی و با تمام توان در صحنه‌های مختلف حضور دارند و قطعا آینده کشور وابسته به جوانان است.
وی اقدام اخیر آمریکا را در تروریست خواندن سپاه پاسداران محکوم کرد و افزود : یک بار دیگر اعلام می کنیم همه ما گوش به فرمان مقام معظم رهبری مدافع نظام و انقلاب اسلامی هستیم.

اشتری ادامه داد: این اقدام آمریکا بیانگر عجز و ناتوانی در برابر ملت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.
این مقام ناجا اعلام کرد: همه ما پاسدار انقلاب اسلامی هستیم؛ از اهداف بزرگ و آرمان های نظام و انقلاب مان عقب نشینی نمی کنیم و در مقابل استکبار می ایستیم .

فرمانده ناجا با بیان اینکه انصافا امروز حضور سربازان عزیز در نیروهای مسلح سرنوشت ساز است، بیان کرد: پیرو فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی)،قطعا آینده کشور متاثر از همت جوانان عزیز کشور است.

سردار اشتری با بیان اینکه سخنان سران آمریکایی ناعادلانه و غیر عقلانی است، تصریح کرد: همه ما پاسدار انقلاب اسلامی هستیم و اگر استکبار جهانی توهینی به سپاه پاسداران می‌کند، بداند همه مردم و نیروهای مسلح آن را محکوم می کنند؛ همه پاسدار هستند و با این تهدیدها مردم و نیروهای مسلح از اهداف بزرگ خود عقب‌نشینی نخواهند کرد.

وی ادامه داد: این حجم از عصبانیت آمریکا نشان می‌دهد ما توانستیم در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده و آنها را ناامید کنیم.

کد خبر 4593176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha