۲۸ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۰۷

مدیرکل بیمه سلامت استان کردستان:

۴۳ هزار کردستانی تحت پوشش کمیته امداد زیر چتر بیمه سلامت می روند

۴۳ هزار کردستانی تحت پوشش کمیته امداد زیر چتر بیمه سلامت می روند

سنندج - مدیرکل بیمه سلامت کردستان گفت: با انعقاد تفاهم نامه بین کمیته امداد و سازمان بیمه سلامت کشور، تمامی مددجویان شهری تحت پوشش کمیته امداد از خدمات درمانی بیمه سلامت بهره مند می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، انور اسماعیلی ظهر امروز در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بیمه سلامت کشور که به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر کشور به طور همزمان اجرا شد، اظهار داشت: این تفاهم نامه با هدف تجمیع منابع درمانی کمیته امداد با بیمه سلامت صورت گرفت.

وی افزود: با اجرای این طرح در سراسر کشور حدود یک میلیون نفر که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند، زیر پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند و سهم استان کردستان نیز از این رقم حدود ۴۳ هزار نفر است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کردستان ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه تمامی خدمات بیمه درمانی پایه که تا سال ۹۷ توسط کمیته امداد به مددجویان ارائه می‌شد از تاریخ اول فروردین ماه جاری توسط بیمه سلامت انجام می‌گیرد.

اسماعیلی یادآور شد: تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری باید تمامی مددجویانی که دارای پوشش بیمه‌ای کمیته امداد هستند دارای دفترچه بیمه سلامت شوند و تا زمانی که این کار صورت گیرد مددجویان می‌توانند با ارائه کارت بیمه‌ای کمیته امداد از تمامی خدمات درمانی در مراکز تحت قرارداد این نهاد بهره مند شده و کلیه هزینه‌های آن نیز بر عهده بیمه سلامت خواهد بود.

وی بیان کرد: همچنین در این طرح ۲۶۰ مددجو که دارای بیماری خاص هستند و دو هزار و ۷۰۰ نفر نیز که بیماری‌های صعب‌العلاج دارند تحت پوشش این بیمه قرار می‌گیرند و از تمامی ظرفیت‌های درمانی بهره مند می‌شوند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: سازمان بیمه سلامت در واقع کارگزار خدمات بیمه درمانی مددجویان کمیته امداد است و کلیه کارهای مربوط به شناسایی و معرفی این افراد از طریق کمیته امداد صورت می‌گیرد.

کد خبر 4593573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha