۲۸ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۵۶

رئیس شورای شهر شیراز:

آحاد مردم و گروه های سیاسی از سپاه پاسداران حمایت می کنند

آحاد مردم و گروه های سیاسی از سپاه پاسداران حمایت می کنند

شیراز _ رئیس شورای شهر شیراز گفت: حمایت آحاد مردم و گروه های سیاسی از سپاه پاسداران نشان از این دارد که هیچ یک از ارکان نظام اسلامی قابل معامله نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد رضا دستغیب عصر چهارشنبه در صحن علنی شورای شهر شیراز افزود: در عرصه حکمرانی، امنیت موضوعی چند بعدی و فراتر از پاسداری از مرزهای فیزیکی کشور است و یا همین استدلال، امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مأموریت‌های اجتماعی، امدادی و حتی عمرانی به دوش می‌کشند.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری دو بازوی توانمند نظام اسلامی در دستیابی به آرمانهای بزرگ مردم ایران است که فلسفه وجود آنان در قانون اساسی تصریح شده است.

رئیس شورای شهر شیراز تصریح کرد: حادثه سیل نوروزی در ۸ استان کشور و شهر شیراز شاهد صادقی از اهتمام نیروهای مسلح از جمله ارتش و سپاه در امدادرسانی به مردم کشور بود.

دستغیب یادآور شد: گزارش‌های مردمی در فضای مجازی از تلاش ارتشیان غیور و پاسداران شجاع در امدادرسانی و بازسازی مناطق سیل‌زده با تجهیزات سنگین زمینی و هوایی بیانگر تلاشی مضاعف و صادقانه از افسران و سربازان لایق ارتش و سپاه است.

وی ادامه داد: ارتش و سپاه مقابله با هر تهدیدی اعم از تروریستی، طبیعی و یا نظامی را در دستورکار خود قرار داده و امروز که مرزهای کشور در آرامش هستند، نیروهای مسلح در برابر تهدیدات طبیعی همچون سیل و زلزله غفلت نکرده و از بدو حوادث در صحنه حضور داشته و چتر حمایت خود را بر سر هم‌وطنان پهن کرده‌اند.

رئیس شورای شهر شیراز یادآور شد: در چنین شرایطی که نیروهای مسلح در کنار مردم، مشغول امدادرسانی در غرب کشور بودند، رئیس جمهور آمریکا در اقدامی نسنجیده و دور از عرف دیپلماتیک، سپاه پاسداران را که نقش یکی از بازوان کارآمد نظام اسلامی بازی می‌کند، را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داده است.

وی ادامه داد: حمایت آحاد مختلف مردم و جناح‌های سیاسی از سپاه پاسداران و وحدتی که حول مقابله با رفتار رئیس جمهور آمریکا صورت گرفت، نشان داد هیچ یک از اصول قانون اساسی و ارکان نظام اسلامی قابل معامله نیست.

دستغیب افزود: حضور شایسته برادران پاسدار در مناطق سیل‌زده غرب و حتی در سیل شیراز بدور از هرگونه جناح بندی سیاسی نشانگر ارزش‌های مردمی این یگان نظامی سرافراز در کشور است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد: مردم کشور نیز قدر تلاش‌های فرزندان خود در سپاه و ارتش را می‌دانند و بواسطه حاکمیت امنیت در کشور سپاسگزار تلاش‌های آنان هستند.

کد خبر 4593877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha