۲۹ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۱۴

مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال؛

شهرداری گرگان در یک قدمی فینال/ نفس شیمیدر برید

شهرداری گرگان در یک قدمی فینال/ نفس شیمیدر برید

گرگان - تیم شهرداری گرگان با پیروزی مقابل شیمیدر در سومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال در یک قدمی فینال قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، در دیدار سوم مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، بعدازظهر پنجشنبه تیم شهرداری گرگان در سالن امام خمینی (ره) و در حضور چهار هزار تماشاگر میزبان تیم شیمیدر تهران بود که با نتیجه ۸۱ بر ۶۴ به پیروزی رسید تا در مجموع دو بر یک از حریفش پیش بیفتد و فقط یک برد دیگر برای رسیدن به قینال نیاز داشته باشد.

شهرداری گرگان در هر چهار کوارتر به ترتیب با نتایج (۲۰ - ۲۱)، (۱۲ - ۲۶)، (۲۰ - ۲۱) و (۱۲ - ۱۳) به پیروزی رسید.

حمیدرضا کلاسنگیانی سرمربی شهرداری گرگان در این دیدار تیمش را با ترکیب اولیه بابک نظافت، نیکولا دراگویچ، امیر صدیقی، حامد سهراب نژاد و پری پتی وارد میدان کرد و تیم شیمیدر تهران با سرمربیگری محمدرضا اسلامی و ترکیب اولیه حامد حسین زاده، محمد جمشیدی، آرمان زنگنه، پایونیچ و آستین در میدان حاضر بود.

رضا جوادی به عنوان سرداور، جعفر محمدپور به عنوان داور اول و شهرام کرمی به عنوان داور دوم قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و حمید گرامیان و ورژ آبکاریان به عنوان ناظر و نماینده بر این دیدار نظارت کردند.

مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به صورت سه از پنج برگزار می‌شود که شهرداری گرگان در پایان دیدار سوم دو بر یک از شیمیدر تهران پیش است.

دیدار چهارم این دو تیم فردا (جمعه) راس ساعت ۱۶ در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار می‌شود.

کد خبر 4594734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha