۳۰ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۵۸

امام جمعه بجنورد: 

بلایای طبیعی نباید سبب فراموشی رونق تولید شود

بلایای طبیعی نباید سبب فراموشی رونق تولید شود

بجنورد- امام جمعه بجنورد گفت: بلایای طبیعی نباید سبب فراموشی رونق تولید شود بلکه با مدیریت درست تمام امور مورد رسیدگی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته بجنورد با تاکید بر اهمیت رونق تولید و تأثیر آن بر اقتصاد کشور، اظهار کرد: با مدیریت و تدبیر درست باید شعار سال عملیاتی شود و طوری نشود که مسئولان سیل و دیگر امور را برای انجام ندادن شعار سال بهانه کنند.

یعقوبی با بیان اینکه برای توسعه اقتصاد در جامعه همه باید تلاش کنند، افزود: چنانچه کسی نقدینگی دارد آن را وارد جامعه کند تا جامعه از حالت رکود خارج شود.

وی تصریح کرد: نقدینگی بلای جامعه شده و از سوی دیگر تورم را تحت شعاع قرار داده و امروز مردم را دچار مشکل کرده است.

امام جمعه بجنورد تاکید کرد: پول‌های سپرده گذاری شده را باید در راه تولید هزینه کرد تا تمام مردم از آن بهره مند شوند.

یعقوبی بیان کرد: نقدینگی موانع راه اندازی بخش تولید را برطرف می‌کند، بنابراین پول وارد میدان سرمایه گذاری شود تا فعالیت اقتصادی در جامعه ایجاد شود.

وی در ادامه به وضعیت سیل‌زدگان استان گلستان اشاره کرد و گفت: دولت و ملت سیل‌زدگان را فراموش نکنند و تا زمان عادی شدن وضعیت آنان را مورد حمایت قرار دهند.

امام جمعه بجنورد اظهار کرد: نباید برای رفع مشکلات تنها از دولت انتظار داشت بلکه با اتحاد و همدلی در راه ساختن مناطق سیل زده و راه اندازی بخش تولید کمک کرد.

کد خبر 4595089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha