۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۰۹

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

سهم اشتغال استان زنجان در بخش خدمات از میانگین کشوری پایین‌تر است

سهم اشتغال استان زنجان در بخش خدمات از میانگین کشوری پایین‌تر است

زنجان-رئیس سازمان صنعت و معدن استان زنجان گفت: سهم اشتغال استان زنجان در بخش خدمات از میانگین کشوری پایین‌تر است.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار مهر به سهم اشتغال استان زنجان در بخش خدمات اشاره کرد و افزود: سهم اشتغال استان زنجان در بخش خدمات از میانگین کشوری پایین‌تر است.

وی بابیان اینکه سهم اشتغال استان زنجان در بخش کشاورزی ۳۷ درصد است، اظهار کرد: سهم اشتغال بخش کشاورزی در سطح کشور ۱۸ درصد است که استان زنجان وضعیت خوبی نسبت به کشور دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بابیان اینکه توسعه بخش خدمات، سیاست مهم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان برای اشتغال‌زایی پایدار در استان زنجان است، گفت: در سال رونق تولید سازمان صنعت، معدن و تجارت پروژه‌های خوبی در حوزه بخش خدمات در دست اجرا دارد.

فغفوری به همکاری بخش خصوصی در مورد توسعه بخش خدمات در استان زنجان اشاره کرد و گفت: بخش خصوصی در توسعه بخش‌های مختلف می‌تواند نقش مؤثری ایفا کند و باید دست بخش خصوصی را گرفت.

وی بابیان اینکه یکی از خلأهایی که در بخش اشتغال استان زنجان وجود دارد بخش خدمات است، تأکید کرد: توسعه اشتغال در بخش خدمات نیازمند آموزش‌های بسیار با کیفیت در فضای کسب‌وکار است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بر فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای توسعه مشاغل بخش خدمات در استان زنجان تأکید کرد و گفت: اگر به بخش خدمات در استان توجه شود شاهد تحول بزرگی در اشتغال استان خواهیم بود.

کد خبر 4598857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha